Så var jag där igen

Killen jag började dejta för ca 2 veckor sedan,  är nog inte så intresserad längre.
Första veckan va det puss puss och sötis och vi hördes varje dag och träffades typ varann dag , vi var på bio, vi tränade, hade massa sex och mys och allt var enkelt och bra, kändes riktigt okej och det var mysigt att ha någon vid ens sida igen.
Valborg var vi och handlade lite träningskor, han köpte en dator på dagen, vi hade en jätte mysig dag, sen hade han en träff med sin mamma och jag med en vän, men på kvällen mötes vi upp på gymmet och tränade lite tillsammans.
Sen kramade vi om varandra och sen hörde jag inte ett ljud på en vecka.
När vi var hemma hos honom så sa han att jag inte fick bli FÖR kär i honom FÖR fort, för att en gång hade en tjej blivit det och då ”flippade” han.
jag viste inte vad jag skulle svara så jag log bara och sa jadå jag lovar.
Sen har jag helt enkelt låtit han vara eftersom han inte hört av sig.
Men efter en vecka så skickade jag iaf ett sms och han svarade ganska fort och han var trevlig och vi kanske ska ses till helgen, han skulle kolla sin almanacka.
Inga puss sedan valborg i messen, han hör knappt av sig och när jag frågar om vi ska ses ska han kolla sin almanacka. Trots att vi inte har setts på över 1 vecka.

Han är helt enkelt inte så intresserad längre.

Det är inte speciellt kul, det gör faktiskt lite ont. Dumpad och värdelös är vad jag känner mig.
Det värsta är att vi tränar på samma gym och går på passa pass ihop, så jag måste helt enkelt träffa honom.
Känns så jävla trist och jobbigt. Även om jag inte är dödligt förälskad kanske så tycker jag om honom och jag vill absolut inte bli dumpad eller se honom med någon annan tjej.
Nu kommer jag vara tvungen att träffa honom och se honom prata och träna med alla andra och så ska jag stå där som en använd disktrasa.
Fy fan, vill bara gråta.

R har ju gjort slut med sin tjej och i mina drömmar kommer han och räddar mig från allt, men han kommer inte. Jag sitter här, dumpad igen och hopplöst ensam.
Ingen prins och ingen kung, inget!

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0