Välkommen 2012

Så var det äntligen ett nytt år och hoppet om ett bättre år finns åter där igen.

Fick nyårshälsningar från både I och J och det gjorde mig riktigt glad. Men annars var nyårshälsningarna få.

Var med tre par på nyår, och trots att jag ibland kände mig lite ensam så måste jag säga att det inte var så farligt. Dessa tre par var väldigt goa och såg till att jag inte skulle känna mig utanför och vi hade jättetrevligt.
En del snack om kärleken och hur tufft det är att vara singel pratade vi om och de förstod mig och stöttade mig superbra, de var verkligen jätte goa och jag har nu fått två nya vänner.
En av de som var där är vän med en gammal dejt till mig, jag var väldigt kär i honom, tror det var 2006 men han bara försvann och svarade inte på mina samtal helt plötsligt och jag minns hur ledsen jag var av det. Ryktet sa sen att han mådde jätte dåligt och att han blev sjukskriven och var deprimerad i många år. Men nu mår han tydligen bra igen sedan ett bra tag och de tyckte jag skulle prova att sända ett sms till honom.
Kanske ska jag göra det? Vad har jag att förlora?

R verkar leva med Kattis och de verkar väl kanske ordat upp saker och ting för han har inte hört av sig sedan oktober, kanske var det vara så att jag var en tröst när dom hade det jobbigt eller kanske var jag en plan b eller nåt, eller så är det så att han faktiskt respekterar och vet att jag inte vill ha en relation med en aktiv missbrukare och därför inte hör av sig när han är aktiv. Vad vet jag, men jag försöker att inte tänka på honom försöker bli kär i någon annan men det är inte många man får chansen att falla för precis.

Den där G som verkade vara så intresserad vågar inte höra av sig, han skriver att han ska ringa men än har han aldrig ringt, så vi får väl se vad som sker.
Sen är det väl inte så mycket mera, de få som skrivit till som varit okej, har försvunnit som vanligt.

J åker snart till Thailand och I har inte ofta tid att träffa mig.

Kanske ska jag bara hänga med lite killar och se vad som sker? Prova och bara vara. Inga krav, inga hopp och inga förväntningar, utan bara hänga och se.
Funkar det tro? Eller kommer jag bli olyckligt kär? Nåja så här kan jag inte ha det i mitt liv Jag måste prova något nytt och att leva i celibat har ju inte gjort någon lycklig och inte har jag blivit gift eller älskad för att jag håller på mig och är tråkigt trogen någon kärleksdröm som inte finns.
Kanske ska jag bara hänga lite och se vad som sker. Obs! med detta menar jag inte att jag ska knulla med allt och alla så ni behöver inte predika om att jag ska spara mig till den rätta vilket inte alls är bevisat är den rätta metoden, iaf.
Jag menar bara att jag träffar flera och bara är, vill jag knulla så gör jag det och vill jag det inte så gör jag inte det, men bara hänga och se vad som sker.

Sen ska jag försöka träna mera och hänga på gymmet mera och se om någon raggar på mig, om inte annat så blir min kropp bättre och friskare om jag tränar mycket. Nu har jag ju bytt gm så kanske har detta nya gym mera raggning potential.
Sen ska jag renovera mitt badrum fast jag har en hyreslägenhet.
Detta är mina planer för det nya året.
Så det så!

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0