Nja, men okej ändå.

Dejten med Greken var okej men vi klickade nog inte.
Vi möttes och han var bara 10 min sen men bad om ursäkt och var super trevlig. Vi köpte bio biljetter till ”girl with the dragon tattoo” Han betalande. Vi satte oss ner och tog en dricka och snackade, vi hade lätt att prata med varandra och pratade på medans vi väntade på bion.
Filmen var bra men den svenska tycker jag var klart bättre.
Efter Bion så gick vi och åt grekiskt, han betalade och vi pratade och åt och hade super trevligt. Vi hade mycket och prata om och han var riktigt trevlig, artig och vettig.
En av de bättre dejter jag varit på, måste jag säja.
Efter maten gick vi en liten promenad och sen skildes vi åt. När jag kom hem skickade jag ett sms och tackade för den trevliga kvällen, han svarade och jag svarade på hans svar, men sen har jag inte hört nåt.

Men…
Det klickade nog inte för någon av oss. Han var betydligt kortare än jag, inte lite kortare det kan jag ta, har haft flera killar som är kortare än jag, men denna kille fick jag verkligen böja mig ner för att krama om.
Vet inte om det var det eller om det vara hans tänder, för dom var inte så fräscha. Men någonting var det för jag kände ingen attraktion alls.
Han verkar inte heller känna ett dugg eftersom han inte hört av sig. Han jobbar ju dessutom grymt mycket så kanske har han inte tid för någon relation just nu eller så var jag inte rätt för honom heller.
Vi hade dock en trevlig kväll så det ar ju helt okej.

Annars har jag nästan bara tränat. Jag har tränat nästan varje dag. Så grymt kul att träna.
Äntligen tycker jag det är kul att träna. Äntligen har jag hittat ett ställe där jag trivs och pass som jag gillar.
Nu kommer jag jobba ganska mycket ett par dagar så det kommer vara svårt att hitta pass som passar, men på måndag ska jag träna igen och på tisdag ska jag träffa en personlig tränare som ska hjälpa mig att även tycka om styrketräning. Vi får se om hon lyckas.

Som sagt inte mycket hänt, har ett litet återfall på R. Tänker mer och mer på honom igen, vet inte vad som sker, men jag saknar honom mer och mer igen.
Inte hört något från honom sedan 14 oktober nu. Kände att jag började släppa honom, men sista tiden har saknaden bara blivit värre och värre igen. Minnena finns, dom får mig att le och sakna, vi hade så mycket kul och så mycket fint.
Jag vill verkligen få uppleva något så bra och fint igen. Jag saknar lyckan…

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Ett Gammalt Fyllo

Sakna lyckan gör vi nog lite till mans alla......men tror att om jag längtar för mycket efter att "bli" lycklig och tror mig kunna agera i den riktiningen, ja då har jag dragit på mig ett uppdrag av rang.

För mig kommer lyckan i efterhand, inser efter att vissa perioder har varit lyckliga, kan vara vardagliga saker som stannar i min själ som ett lycklibt minne. För mig är det hopplöst att veta om jag för dagen är lycklig eller ej.....

Är nog som dmo säger Lyckan kommer lyckan går, man vet liksom inte .......



Ha en bra dag

2012-01-27 @ 06:54:20
URL: http://iettgammaltfylloshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0