Stött

Min bästa vän har köpt hus. Det har gått över en vecka nu och jag vill ju berätta för alla och gratta dom. Handpenningen är betald och papper påskrivna. Frågade i går om jag snart får gratta dom offentligt och får berätta för andra om deras fina husköp och det var okej.
Jag väntade ytligare 1 dygn efter att fått det bekräftat att nu var det offentligt.
Så idag skrev jag på facebook…

Idag vill jag grattta min bästaste fina A ♥ och hennes sambo R till deras husköp! Superfint hus, underbart läge och dessutom nära min Pappa! Grattis till ett toppenköp! Huset kommer fyllas med Kärlek! Love U ♥
Tog 5 min sen fick jag ett sms att de ville jag skulle ta bort det.
Suck. Ibland blir jag så sårad av så lite men jag ville ju gratta dom och jag ville vara den första som önskade dom lycka till. Jag frågade ju till och med innan, men ändå så blev det fel.
Så nu blir det inga gratulationer. Kommer fan aldrig våga skriva något igen. Vad jag än gör så blir det fel.


Alla skaffar barn och hus, nu är det snart bara jag som sitter ensam i min lilla hyreslägenhet.
Känner mig utanför och fel och nu får jag inte ens gratta min bästa vän.
Tappade humöret helt nu….

Från ett firade med glädje och kärlek till en kall, trist fredag, med snö, kyla och ensamhet.
Ibland behövs det inte så mycket för att bara tappa allt och känna sig fel, ensam och misslyckad.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: bossy

Sa dom först Ok och sen INTE ok?? Vad har du för konstiga vänner? Nä, rensa ut knäppskallarna och behåll bara de som är dina riktiga vänner.

Ha en bra helg och njuuut av livet, det är du VÄRD!

2012-02-03 @ 12:49:48
URL: http://bossy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0