Trött

Fick sällskap av en av mina killkompisar i morse, han är som min bror för mig och det var kul och skönt att prata med honom. Han förstod mina funderingar kring brösten mer än många av mina tjejkompisar, han sa många bra saker som värmde.
Tycker om honom, han är klok. Han är ofta ett väldigt bra stöd för mig i många situationer. Han tyckte det var bra att jag slutat träffa Jo, han tyckte inte han var bra.
Jag ska vara med folk som får mig att må bra, sa han.

Skrev till I på msn idag och han svarade på 2 sek. han var så söt och go och sa att han inte glömt bort mitt sms han ska svara på det och han längtade också tills vi kunde ses igen. Fick lång het kyss via msn och det var skönt att få hans uppmärksamhet för en stund. Han är grymt fin och hitintills så behandlar han mig super bra och han får mig att må skitbra.

Ringde J för att höra om han ska komma nästa helg, men han svarade inte och har inte ringt upp, så kan han vara så jag behöver inte ta åt mig, men tycker ändå att han nån gång kan ringa mig. Speciellt när jag ringt och sökt honom.
Postade ett gratulationskort till honom i dag eftersom han fyller år i morn, hoppas det hinner fram.

Vet inte vem jag ska berätta min oro och allt det där med proverna till. Kanske ska jag inte säga det till flera, kanske ska jag ligga lågt tills jag vet vad som sker? Jag vet inte vad jag vill och vad jag känner, ibland vill jag prata massor om det och ibland bara stoppa huvudet i sanden.

Önskar att R va hos mig, han sa alltid så fina saker till mig och va så go. Han stöttade mig och det skulle han göra med detta också.
Saknar honom så mycket, behöver honom.

Tacksam att I finns i mitt liv och värmer mig medans  R är borta, men hoppas R kommer tillbaka snart…

Vet inte vad jag ska skriva idag, känner mig ganska tom. Känner inte så mycket, mest bara trött…

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0