Those who fly solo have the strongest wing.

Efter en super nice träff igår med I så känns det riktigt bra. Vi har varit vänner sedan ca 2006 men bara på nätet vi har stöttat varandra i svåra stunder men aldrig setts. Jag har ju alltid velat ha förhållande och allt det där och han har absolut inte velat binda sig. Så vi har bara varit internet vänner.
Men nu var det dags att ses i verkligheten och det ångrar jag inte. Jag ville få bort Jo och jag vill inte bli kär i någon som inte är kär i mig samtidigt som jag faktiskt vill ärligt vänta och se vad som sker med R så nu var det alltså rätt läge att träffa snyggingen bakom tangenterna för lite mys.
Wow vilken man alltså. Snygg som attan, söt och go och vi har ju alltid kunnat prata om allt och det kunde vi live också. Vi pratar döden, ensamheten, och andra allvarliga saker men även tv teknik och skit om vänner m.m. Vi babblade på som om vi alltid setts och sen hamnade vi närmare och närmare och till slut kom kyssen och hånglet som är så satans mysigt, det pirrar och kroppen fylls av hormoner som bara pumpar.
Efter ett tag gick tog han mig i handen och ledde mig in i sovrummet. Oj oj oj vilken omgång jag fick kan jag säga. En riktigt dominant kille som verkligen kunde ta för sig och inte fan va han blyg kan jag säga, det gick hett och tufft till men han va varsam och öm och väldigt bra på sin sak. Kondomen tog han på direkt på ett eget speciellt och erfaret sätt. Han knullar alltid säkert och det märks, han kan sin grej och sätta på kondomen blev liksom som en del av sexakten.
Efter sexet så gick vi och duschade tillsammans, pussar och kramar och sen satte han på sig en one piece dräkt och han var så grymt cool och sexig i den att jag gick igång som fan.

Vi la oss i soffan och mös, han höll om mig och jag låg med huvudet på hans bröst, vi låg och pratade någon timme om allt och inget men sen kunde vi inte hålla oss så vi gick igång igen. Lika hårt, hett men skönt även denna gång.
Åter igen gick vi och duschade ihop och åter igen åkte den snygga one piece dräkten på. Sen låg vi i soffan och bara mös, hans arm runt mig och min arm runt honom och jag låg så skönt på hans bröst. Där kan jag ligga mycket. Han är så fin och mysig och närkontakt och mys verkar absolut inte vara något problem. Men som sagt vi är bara kk. Inget annat, och eftersom han jobbar 6 dagar i veckan så får vi väl se hur mycket vi kan ses, men vi bor ganska när så jag kan vara där på 20 min typ. Han är en bra älskare och jag är gärna med honom, vi har det bra ihop och jag tror inte han är som Jo, och nu kan jag nog släppa Jo. Jag har en ny älskare som förhoppningsvis är lite mera respektful och ger mer än han tar.

J ska jag självklart träffa om han kommer upp till mig nånting innan han dra utomlands igen.
Jag är singel och gör precis vad jag vill med vem jag vill och för första gången i mitt liv så leker jag verkligen. Jag njuter och har det skönt och kul. Har tokbra sex med snygga killar och på ett bra och sunt sätt. Inte med alkohol, inte med främlingar men ändå leker jag och släpper loss. Nu ska jag ha kul och leka av mig och njuta av mitt liv och bara ha kul medans jag väntar på R.
Inte bli kär i någon inte bli sårad och inte bli utnyttjad, nu ska jag lära mig säga ifrån och ställa krav, våga vara mig själv och suga åt mig all bekräftelse av andra och mig själv.

Ett problem finns dock, svartsjukan och att inte bli kär eller för betuttad.
Skickade ett sms vid lunch till I och tackade för igår och skrev hur jag jobbar nästa vecka om han ville ses. Men inget svar än, lite orolig, lite magont, lite nervös, men ändå okej. Men det är alltid jobbigt när man inte får svar. Rädslan att inte duga finns ju där, rädslan att han inte vill ses mer, rädslan av att inte räcka till att inte duga.
Men samtidigt så känner jag mig trygg, vi har ju hållit kontakten sedan 2006 så varför ska han försvinna nu?

Han lovade ju hjälpa mig köpa ny större tv och jag fick en lång beställning när jag ska ner till Ullared och shoppa och han hade faktiskt lust att haka på någon gång, as kul ju.
Så jag har lovat köpa kallingar och massa kläder till honom, och mer beställningar kommer att komma. Så nog verkar han ha för avsikt att ses igen.

Men att inte få svar på ett sms på ett par timmar är svårt för mig. Blir nojig ganska fort. Jobbigt och något jag måste jobba med.

Men nog mår man bra av ett bra skott i råttan. Fan va man mår bra av sex alltså, hormonerna, närheten, ömheten, wow alltså vad sex gör gott med kroppen.
Jag mår bra av sex och närhet. Jag blir stark och jag mår, men av osvarade sms blir jag nojig.
Men måste ta det lugnt, andas och vänta.
Tur att jag J kanske ska komma i slutet av sep. Vi ska höras nästa vecka och kolla.

I morgon blir det träning, äter ju kortison men ska prova att träna iaf.
Fick ju åter igen en allergi av nya kläder suck så åter igen blev det massa medicin och akuten. Men mådde snabbt bättre. Tack o lov att de inte lagt ner alla närakuter.

Så nu ska jag ha det bra, ensam men må bra, jag ska njuta av livet och träna och göra precis det som faller mig in. Jag klarar mig, jag är stark, jag mår bra och jag ska klara av detta.
Om man träffar två eller fler blir jag inte lika kär och nojig, då kan jag hantera mitt bekräftelsebehov och bli lite lagom förtjust. Sen får man se vart allt leder till. Men jag vill inte bli så sårbar, jag vill inte vara beroende av ens närhet och kärlek när jag inte kan få det. Nej nu ska jag må bra och bara ha det gott, träna, bry mig om mig själv och vara med dem som får mig att må bra. Kräva respekt och vänskap av alla. Inte ta skit. Ta hand om mig själv.
Sen i vinter får vi se om R hör av sig och vad som sker då. Jag älskar honom med hela hjärtat men jag tänker ha kul och må bra medans jag väntar och hoppas.

Jag är ensam men jag är stark och jag mår bra ändå!

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0