i will survive

Jag vet att jag klarar mig, jag vet att jag inte behöver någon och att jag klarar mig själv, jag kommer klara operationer och cancer och allt själv.
Men allt är roligare och lättare om man slipper.

Idag strulade mangeln så mitt påslakan fastnade, min hyresvärd slutar tydligen jobba kl 12.00 på fredagar och jouren åker inte på sådana ärenden, efter två timmars ringande och sökande efter hjälp gick jag hem, skrapade ihop mina verktyg och monterade isär hela jävla mangeln själv och tog mitt lakan och gick svettig och arg hem. En bra kvinna reder sig själv. Fuck fastighets jouren!

Ingen har hört av sig.

Jo verkar ha en hel del tjejer märker jag på facebook. Jag skiter i det men det stör mig att jag trodde på honom, att han fick mig att tro och lita på honom och sen va inget sant och allt han lovade att inte göra gjorde han mor mig.
Jag blir arg när jag tillåter folk göra mig illa och när jag tillåter folk att behandla som skit. Jag blir arg på folk som gr så mot mig och jag blir arg på mig själv som går på deras löften och fina ord.
Fan, han tycker så synd om sig själv att folk gör honom illa och så gör han precis samma sak själv mot mig som behandlade honom så bra och lyssnade och fanns där för honom.  Han är ett avslutat kapitel men jag blir fortfarande arg och upprörd. Vet inte varför.

I är sönderarbetat och osocial, men han hörde av sig i onsdags och skrev att han hoppas vi ses snart och massa andra fina saker. Han är en bra kille, vi har en bra och mogen relation men vi har svårt att ses. Jag saknar honom.

J hör inte av sig så ofta, men jag hoppas han kommer när jag fyller år.

N som varit go och en bra kille som jag haft kontakt med i ca 1 år, men vi har aldrig setts, vi pratar i telefon och håller kontakten  och i dag pratade vi på msn och det va kul för jag kände mig ensam och bortglömd. Då gjorde han ett misstag som gjorde att jag nu inte vet om jag vill träffa honom.
Efter alla månader av bra prat och respekt så kom nu frågan om porriga bilder och jag blev så besviken, jag vill inte att killar ska fråga efter porriga bilder, det känns fel och nu när han sagt så blev allt fel och jag tappade lusten och förtroendet för honom.
Så trött på att de ska gå över denna gräns. Även om vi bara ska ha ett kk förhållande som handlar om sex så kan det väl fortfarande vara en mogen och respektfull kontakt man har. Jag är trött på sex bilder och trött på att de vill ha naken bilder innan man träffas. Att skicka naken bilder eller ta naken bilder är helt okej när man varit ihop ett tag, men vi har inte träffats och vi har aldrig haft sex,
jag har haft sådana kontakter förut, killar som bara vill ha sex via sms och mms.
Det leder ingenstans och jag får ingen njutning av det. Jag trodde N och jag kanske kunde ses nästa helg och ha en mys helg med film och god mat, han ville ge mig massarge och det är okej, men sen kom porrbilder på tal osv. , jag blev så besviken. Jag hade verkligen hoppats på att vi kunde haft det nice ihop, men nu vet jag inte. Han skrämde mig med tjat om porrbilder och mms.

Jag vill inte vara ensam nästa helg då jag är ledig, jag vill träffa någon och tillbringa helgen ihop med någon. Lite tända ljus, en bra film och någon att hålla om under varma filten i soffan.

Jobbar hela denna helg, jobbar med dom killarna som inte tycker om mig, vi går inte ihop så med andra ord blir det en låååång helg helt ensam ingen att prata med och inget kul alls på jobbet.
Så nästa helg hoppas jag verkligen på sällskap annars blir det lite väl mycket ensamhet.
Tur man har Idol att titta på igen.

Nåja en sak i taget, en dag i taget.
Jag klarar mig, men det är tråkigt att vara ensam, det suger att vara ensam för mycket.

Undrar hur R har det. Undrar om han tänker på mig.
Jag tänker på honom, varje dag.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det där med mangeln, låter som något jag själv skulle kunnat göra. Jag ger inte upp i första taget och i slutändan lönar det sig, även om det kan vara nog så jobbigt!

2011-10-02 @ 18:27:48
URL: http://www.toppenfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0