Helgen förbi

Jepp så var helgen förbi. Den blev ensam men okej ändå.
Fredagen blev det chipps och dipp till Idol och sen somnade jag ganska så tidigt.
Lördagen var jag hemma och städade och fixade hela dagen. Försökte få någon att komma över hem till mig på en filmkväll men utan resultat, de flesta var upptagna och min vän S som är som hon är ville bara gå på bio i stan. Hon orkar aldrig åka hem till mig och precis så blev det denna gång också. Men jag stod på mig för jag orkade inte åka någonstans ville hon träffa mig så fick hon komma till  mig. Så det slutade med att jag blev ensam hela dag och hela kvällen.
Men jag hade det mysigt och skönt, fixade och gjorde fint hemma, pratade i telefonen och kurerade mig.

Söndagen var jag hos en barndomsvän och fikade hela eftermiddagen och sen åkte jag och åt en pizza med en annan kompis på kvällen. Helt okej söndag och hela helgen blev väl rätt okej, även om den blev långt ifrån som jag trodde.

Hade hoppats och trott att jag skulle få träffa I denna vecka då jag jobbar dag och dom tiderna passar honom bättre, men jag har inte hört något ifrån honom och vi sa måndag, onsdag eller torsdag. Idag lär det väl inte bli iaf, börjar tveka på att det blir någon träff denna vecka.

Känner mig lite ottålig och besviken på de mesta.
Ingen kompis som vill komma över, ingen kille som har tid att ses och jag känner mig trött och besviken på folk. Ingen orkar prata om mina cancerprover och ingen vill komma hem till mig. Jag tycker det är skit tråkigt, men är det så de vill ha det så. Jag orkar inte bråka och tjata om uppmärksamhet och empati. Jag ger upp, jag klarar mig själv och jag får helt enkelt vara ensam i vått och torrt.

Jag får ta folk för vad de är och sluta hoppas och förvänta mig saker, de är som de är och jag får helt enkelt ta dom för vad dom är, jag kan inte förändra dom.

Nu ska jag jobba i 8 dagar i sträck och då kanske jag inte är så social. Hoppas jag inte är det iaf för då slipper jag anstränga mig så mycket. Bara jobb och sova och skit i allt runt om.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Ja gör det, skitgott:D

2011-09-27 @ 07:54:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Ja gör det, skitgott:D

2011-09-27 @ 07:54:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0