Förkyld

Så var det min tur att bli förkyld, halsen gör skit ont och jag känner hur näsan sakta men säkert försöker producera snor.
Proppar i mig halstabletter och dricker varmt i massor, ska ta en stor kopp te av ett special te som hjälper bra mot förkylningar när jag kommer hem. Men föst ska jag jobba klart mitt pass och sen gå ut och äta med en kompis, sen blir det hem till te och sängen.

Annars inte så mycket som hänt, inga mess och inte roliga telefonsamtal. Känner mig ynklig och behöv av närhet. Vill kramas i massor…

Oklart om jag vågar träna i morgon när jag är förkyld. Inte om jag mår som nu iaf. Fan jag kommer inte igång ordentligt med träningen, blir max 1 pass i veckan och det är på tok för lite.
Men jobbar man som jag gör så är det svårt att gå på pass, men det är ju passen jag gillar. Önskar att jag kunde lära mig jogga, ska väl försöka mig på det där men jag tycker det är skit svårt och gör bara ont i knävecken när jag springer. Vad gör jag för fel?

Får väl bli frisk först och sen ta nya tag sen.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är inte bra att träna när man är förkyld, vänta tills du är frisk istället! =)

2011-09-20 @ 21:10:35
URL: http://www.toppenfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0