Bättre idag än igår

Igår va det tungt, vet egentligen inte varför, jag bara var låg. Grubblade och kände mig tung och deppig.
Somnade kl 21.00 sov hela natten.  Vaknade mindre trött och mindre låg.
När jag kom till jobbet så tog det inte lång stund förrän det kom ett underbart litet sms från I.
klockan 7 på morgonen kom äntligen ett sms från sötnosen.
Han gjorde min dag, han gjorde kanske även min helg, för det va verkligen så skönt att höra hur snygg och bra jag är och hur han längtar efter mina kyssar över kroppen osv.
Han är verkligen så söt och go och även om hans svar dröjer så svarar han alltid på mina sms och han svarar på allt jag skriver.
Jag hoppas verkligen att han och jag kan lika mysigt som sist och mycket oftare sen när våra jobb lugnat ner sig. Jag längtar verkligen efter honom.

Skit mycket på jobbet, jag är helt slut, fördelen är att jag inte hinner tänka men jag tappar humöret när det är så mycket så man tappar rösten på ett pass. Helt slut efter en dag på jobbet.
Men det finns ju iaf ingen tid att tänka på några provsvar och det finns ingen tid att berätta det för någon.

Men jag känner mig iaf bättre idag än i går och det kan jag nog tacka I för. Livet är ju så mycket roligare om man känner sig lite omtyckt.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är även omtyckt i bloggarnas värld, iaf utav mig! Kram Fanny

2011-09-16 @ 23:02:36
URL: http://www.toppenfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0