Vad har jag gjort Karlstad?

Det verkar som om jag har en ovän i Karlstad.
Det värsta är att jag förut hade en vän i Karlstad och jag är rädd att det nu är hon som sårar mig med att kommentera elaka kommentarer i min blogg, tråkigt.

Hur som helst så är det någon i karlstad som tycker om att såra mig och trycka ner mig.
Men om det nu är hon som jag hade som vän i Karlstad så är det ju extra tråkigt. Jag tyckte om henne. Men det är ju inte första gången en vän vänder mig ryggen.
Eftersom personen tydligen tror sig veta när och hur jag knullar med folk så verkar det ju vara någon som tror sig känna mig. Men tydligen så känner vi inte alls varandra, för hon vet inte ett skit om mig och mitt sexliv. Och jag känner tydligen inte henne eftersom hon svek mig och det trodde jag inte att hon skulle göra.

Men även om jag blir lite sårad och även om jag blir arg ibland så ska inte denna person i Karlstad få trycka ner mig och förstöra min självkänsla. Jag har inte gjort henne eller karlstad nåt och jag har inte gjort någon illa.

Jag är jag och jag är bra och omtyckt för den jag är och jag duger precis som jag är, även om jag inte är perfekt och även om jag älskar sex trots att jag är kvinna. 
Att ha sex med en fin och attraktiv man är underbart och det är inget fel med att tycka det.
Om jag blir dumpad av en kille för att jag är så kåt och attraherad av honom att jag inte kan hålla mig så är det ju uppenbarligen något riktigt fel på killen. Inte på mig!
Om en kille inte kan älska mig för att jag tycker om att ha sex med honom så är det ju honom det är fel på.
Jag tycker inte det är fel av någon oavsett kille eller tjej att ha sex med någon de vill ha sex med, huvudsaken att det känns rätt och bra för bägge parter och ingen känner sig pressad eller tvingad till något den inte vill.

Make love not war!

Sinnesro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0