Elak kommentar.

Tack alla för era snälla och stöttande kommentarer, jag blir alltid så stark och glad av era ord.

Dessvärre är det alltid någon anonym som ska såra och skiva elaka och obefogade kommentarer och jag vet inte vem denna människa är men han eller hon verkar veta enormt mycket om mig och mitt sexliv.

Personen tycker jag är allmänt knäpp och ska sluta leva i min fantasi bubbla och sluta knulla med folk på första dejten och sluta knulla runt med massa killar och att jag ska sluta vara ett så lätt knull.
Men vem har sagt att jag knullar runt och vem har sagt att jag knullar på första dejten? Om jag nu knullar runt så mycket hur kommer det då att jag inte knullat på två månader?

Original kommentaren kan du se under blogginlägget ”Det gör ont”.

Jag förstår inte hur denna människa tycks veta så enormt mycket om mitt sexliv och varför personen skriver så nedvärderande.
För det första så har jag inte alls sex med alla på första dejten och för det andra så är det väl lika fel av killen att ha sex med mig på första dejten och han är väl ett lika lätt ligg som jag i så fall? Eller?
Jag förstår verkligen inte vad mitt sexliv har med saken att göra och vem har sagt hur mitt sexliv är och hur fort jag knullar med folk?  Jag blir så trött.
Varför ska vi kvinnor alltid tryckas ner jämt och framförallt när det kommer till sex. Jag har ju svårt att tro att killar får samma kommentarer i sina bloggar. Vi lägger sällan eller aldrig skuld på den manliga sexualiteten men vi kvinnor sexualitet ska ständigt ifrågasättas eller nedvärderas. Vi är horor och lätta knull.
Suck ! När ska detta samhälle sluta trycka ner oss tjejer?

Sen att jag lever i en fantasi bubbla det får ju stå för den personen, det kanske verkar vara en fantasi bubbla för den personen men för mig är mitt liv högst verkligt.
Min upplevelse är min upplevelse och min känsla är min känsla.

Ha gärna åsikt om mig och det jag skriver. Jag älskar när jag får kommentarer, men ta reda på fakta, läs gärna några fler inlägg innan du dömer mig, och du behöver inte skiva elaka och nedvärderade kommentarer.  Konstruktiv kritik finns det något som heter. Pröva det om du nu absolut vill kritisera mig.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Lina



Till dig. Några meningar att slutföra om du vill.kramar

1. När ingen ser eller hör mig...

2. Jag går aldrig hemifrån utan...

3. Min blogg heter som den gör för att...

4. Om jag vågade skulle jag...

5. Om tio år kommer jag att...

2011-10-26 @ 16:50:51
URL: http://ensmulahopp.blogspot.com
Postat av: Anonym

2012-02-02 @ 16:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0