The botten is nådd Hur långt kan man gå? Hur lågt kan man sjunka? Hur kass kan man må?

Orkar inge mera, vill bara sova, är helt slut, både fysiskt och psykiskt. Önskar jag kunde ligga i sängen med min katt och bara sova en hel dag eller flera dagar. Bara dra täcket över huvudet, gud va skönt det skulle vara.

När jag fått lite mer krafter tillbaka funderar jag på att jobba lite extra som Mary Kay konsult. Har tänkt på det ett tag och var på ett event igår i stan som inspirerade. Vi får se hur jag gör, först måste jag spara ihop 5.000 kr som startpaketet kostar och sen måste jag ha lite mera krafter, för nu vill jag bara sova.

Tappat lusten att dejta totalt. Trist att det ska behöva bli så för en dejt skulle nog göra mig gott. Men den ena efter den andra idioten får mig att tappa lusten och ge upp.
För ett par dagar sedan skrev jag till en kille, vi har flirtat ett tag men inget har hänt så jag skrev att jag skulle behöva en kram. Efter ett par dagar fick jag frågan ”bara en kram???” till svar och då skrev jag att ”ja just nu är en kram det jag behöver och någon som bryr sig för jag pga. allt som hänt, då skriver arslet ”oj ska man behöva vara terapeut nu också ”Hur jävla hjärtlösa är dom??? Jag blev så arg att jag skrev att jag hade hoppats att det fanns människor som brydde sig inte bara terapeuter och att jag nu förstod att han inte var intresserad av att prata utan bara att knulla. Då tyckte han jag va lättstött! Men herre gud hur svårt kan det vara att fatta? Lättstött? Idiot liksom.

I har inte svarat på det sista smset, han svara efter ett par dagar, det vet jag men det är lite svårt att ses när han svarar på smsen efter träffen skulle ha varit.
Vi försöker få in en träff, jag föreslår lite dagar och han svarar när alla dagar passerat, och nu är det onsdag eller fredag som jag kan och frågan är ju när han tänker svara på messet?!

R har inte hört av sig och jag är grymt besviken just nu. Så less på han nu. Hur han än mår och hur struligt hans liv är så borde han svara på mitt sms när jag skriver att min prinsessa har dött. Det är det minsta man kan begära om han nu vill ha mig kvar.

J hör inte heller av sig och snart åker han till Thailand och är borta 6 månader.
Jo är sjukare än vanligt och hans texter på facebook är åter igen skrämmande, nu skriver han till sig själv dessutom. Vet inte om han är så sjuk eller om han tycker det är ballt att leka totalt psyko men även det beteendet är ju grymt sjukt så….

Nä killar jag dra, orkar fan inte med dom just nu….
Jag vill bara sova och försöka ta mig upp ur den mörka gropen igen.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Bea

Okej :D !

JA jag är superpepp för den här veckan, ska försöka att träna alla mina pass för har kommit upp i en högre grupp :) !! Tränar du någon specifik sport :) ?



Kram Bea

2011-11-15 @ 12:36:24
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: E

http://www.youtube.com/watch?v=IKLOnIqs2aY



<3

2011-11-16 @ 09:29:27
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sv: Så sant citat faktiskt!

2011-11-16 @ 18:45:14
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sv: Så sant citat faktiskt!

2011-11-16 @ 18:46:57
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0