En R saknar dag.

Fan vad jag saknar R idag, det kliar i fingrarna och jag har varit så nära att ringa eller messa honom idag.
Jag saknar honom så det värker inom mig. Det känns som om han är den enda som förstod mig och som kan älska mig, det känns som om han är mitt allt och det enda som betyder något.

Kommer jag någonsin få träffa honom igen? Vart är han och vad göra han?
Om jag inte kommer får träffa honom igen kommer jag då kunna hitta någon annan som kan ge mig det R kunde ge mig? Kommer någon kunna bli så kär i mig som han va i mig och kommer jag någonsin bli så kär i någon och känna mig så trygg med någon som jag var med R?

Mitt liv rinner ifrån mig och allt bara står still. Jag dejtar den ena idioten efter den andra och jag orkar ärligt talat inte ens försöka dejt någon ny. Jag orkar inte och vill inte mer nu.
Jag vill bara hem och dra täcket över huvudet. Orkar inte med något eller någon, jag blir bara besviken och irriterad. Ingen förstår som R förstod. Han fick mig att må så bra och han gjorde mig alltid så glad.
Jag saknar den lyckan som han fick mig att känna.

Vill bara hem och gråta. Saknar honom så mycket idag.

J ringer aldrig, jag skrev att han skulle ringa när han fick tid så vi kunde boka in nåt men han har inte hört av sig. Antar att han inte vill ses eller så har han fortfarande jävligt mycket att göra.
Hade hoppats på att I ville ses denna vecka, men han svarade inte på mitt sista sms så det kommer nog inte bli en träff denna vecka iaf. Kanske nästa vecka, vi får se.

Jag orkar inte bry mig om nåt, allt jag vill är att R ska höra av sig. Jag vill bara veta att han finns kvar och att han tänker på mig. Jag vill höra hans röst, höra hans skratt.

Jag önskar jag fick ligga i hans famn och bara känna hans värme.
Jag saknar honom så enormt mycket.

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0