Träning och Jobb

Jobbar näst sista nattpasset, gillar nattpassen, vi har ofta trevligt på jobbet på nätterna och dessa pass jobbar jag med några av de bästa, så nätterna går fort och vi har det bra. Kan absolut inte klaga.

Gick upp för tidigt som vanligt när jag jobbar natt, blir det för lite sömn, men det är okej, kan ofta ta en liten tupplut på jobbet, när det är lugnt. Blir ju inte så bra sömn när man sitter och sover, men det går om man är trött.
Efter 6 timmars sömn gick jag alltså upp och hällde i mig lite kaffe, åt några korv med bröd till lunch eftersom jag skulle träna så ville jag ha lite i magen iaf.
Sen bar det av till 1 timmes  Zomba pass. Riktigt kul även om det är lite svårt att hänga med när man är ny på ett pass. Men svettig blev jag och lite smalare känner jag mig. Men nu är jag så hungrig och sugen på massa onyttigt. Hjälp!
I morgon blir det dubbelpass, först afrikans dans och sen Body pump. Träningen är ganska kul även om jag har lite svårt att komma iväg. Men jag klarar det och det går framåt.

D smasar på och det lutar åt att vi ska ses på tisdag. I går tröttnade jag på hans korta sms och ringde upp så då pratade vi faktiskt lite i telefonen, han är trevlig men jag tror inte han är helt ärlig. Han undviker att prata om vissa saker och jag tror inte han är redo för ett förhållande men vi får se vad som sker, om inte annat så kan jag öva mig på att sätta gränser och ställa krav.
Han glömde dock att ringa mig efter han ätit i går som han sa utan smsade24 timmar senare typ. Suck, och sen blev han av med körkortet igår. Så ja vad säger man, vi får se. Men kanske kan vi vara vänner och lära oss saker av varandra, men någon pojkvän tror jag inte att han vill vara och jag är tveksam till om jag vill det heller.

Jag skulle ärligt talat vilja leka lite med J, tills R är redo igen. J är rolig och jag trivs med honom men jag vet att han inte vill ha ett svensson förhållande som jag vill. Eller jag tror inte att han vill det iaf men jag skulle väldigt gärna leka lite med honom för han är snygg, helt okej i sängen och han är rolig att vara med.
Om jag fick dagdrömma och fantisera och önska fritt så skulle jag vilja ha J tills R kommer tillbaka. Men det är i mina drömmar det.
J hör inte av sig och R vet jag inte vart han är.

Men det är väl aldrig fel att drömma.

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0