Tillbaks till dig


Tillbaks Till Dig / Mauro Scocco

och så här i efterhand
har jag svårt att se
tydligt hur allt hände
det blev som det blev

och jag har drivit här i vinden
ända sen den dan
du har alltid varit med mig
bilderna finns kvar

och vem vet vem som vinner
eller förlorar tillslut
ibland kommer paniken
och då slår man sig bara ut

(ref) och känner jag dig rätt
så finns det någonting kvar
älskling ge mig en chans till
det är den sista jag har
och ingenting jag gjorde var illa ment
och kanske är det redan försent
allt du vill ha av mig ska du få
det här är vägen jag vill gå

tillbaks till dig, tillbaks till dig
tillbaks till dig, tillbaks till dig
tillbaks till dig, tillbaks till dig
tillbaks till dig, jag kommer…

jag ser en väg framför mig
jag ser oss två på den
jag försökte gå den ensam
men jag kom tillbaks igen

vi är starkare tillsammans
jag kan se det tydligt nu
låt mig gå här bredvid dig
tills vi ser den där vägens slut

och jag ska ta det försiktigt
som du aldrig sett mig förr
och jag faller till marken
på knä framför din dörr

(ref) och känner jag dig rätt
så finns det någonting kvar
älskling ge mig en chans till
det är den sista jag har
och ingenting jag gjorde var illa ment
och kanske är det redan försent
allt du vill ha av mig ska du få
det här är vägen jag vill gå

tillbaks till dig, tillbaks till dig
tillbaks till dig, tillbaks till dig
tillbaks till dig, tillbaks till dig
tillbaks till dig, jag kommer…

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv Ja, om jag skaffar en till kommer jag meddela det på min blogg och ge ut lösen till de jag känner jag vill ge til :) så klart att d skulle få det :)

2011-05-07 @ 11:22:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0