Skype

I morse när jag slog på datorn så hade R skickat ett meddelande till mig om att han vill prata med mig via Skype! Så nu har jag installerat det och nyfiket väntar på vad som ska ske. Han sover ju nu eftersom förfrågan skickades i natt 01.40. Men jag är så otroligt glad att han kontaktat mig igen.
Han hör av sig mer och mer. Fan vad jag saknar honom.

Mina lediga dagar har rullat iväg. Varit med mina bästa vänner, A, L och G och det har gjort mig stark.
S och jag pratar mer och mer och jag har verkligen saknat henne, hon är nu kär i en kille och det är massa strul kring det, så nu ringer hon mig varje dag och allt är som förut igen, nästan. För jag kan inte glömma hennes frånvaro när jag mådde som sämst, men jag kan förlåta även om jag inte glömmer. Nu behöver hon mig och jag tänker vara en bra vän och finnas där för henne så som jag önskat att hon fanns för mig när jag mådde dåligt.

D har inte hört av sig sedan jag skrev till honom att han förstörde min ledigadag och att jag inte trodde på att alla hans telefoner och dator var trasiga samtidigt i två dygn. Tror han förstod att jag blev arg när han inte ens hörde av sig den dagen vi skulle ha dejt.

Kanadensaren och jag pratar faktiskt än och jag har sagt att jag snokat och hittat hans annons på en porrsida. Han förklarade, och förklaringen var väl okej. Sen tog han bort annonsen. Vi får se vad som sker. Han är en intressant person att prata med och vi pratar om djupa alvarliga saker, men jag vet inte om jag vill träffa honom. Men jag har alla fall förklarat hur jag ser på sex och hur långt jag kan sträcka mig i fantasier osv. Jag är ingen tjej som gillar trekanter och massa porrklubbar osv. Jag är en ganska vanlig tjej som tycker om ganska vanligt sex, så är det något annat han söker så får han söka vidare och vi kan vara vänner. Så nu har jag åter igen varit rak och ärlig och jag börjar bli ganska bra på det i vissa fall.


Bråkat lite med en vän som är rasist och har vänner som är nazister. Jag gillar inte sådant och när jag gjorde ett skämt om nazister och tyskar så fick jag en redig utskällning och hon började snacka om omvänd rasism osv. Suck! Så mycket skit hon sagt om invandrare och muslimer och massa annat och sen får inte jag säga ett ont ord om tyskarna när det är hockey vm och vi spelar på tyskarna. Suck.
Det där med att sopa framför sin egna dörr innan man yttrar sig kanske vore en bra ide, men okej nu vet jag att jag också kan börja bråka varje gång hon säger något ont om invandrarna eller muslimerna osv. Samma regler ska ju gälla för alla, eller hur?!

Fått lite kommentarer i min blogg och jag uppskattar verkligen alla kommentarer och allas tycke och tänke, ska försöka hinna svara lite på alla kommentarerna i morgon.

Idag ska jag bara njuta av att R åter igen kontaktat mig, han tänker på mig! Han saknar mig!

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0