Musik och Hockey

Igår tog vi en hedrande 3e plats och idag bara måste vi spöa skiten ur finnarna.

Personligen tycker jag att Eric Saade borde ha vunnit igår , då jag tyckte han va klart bäst, men Azerbaijans bidrag tyckte jag verkligan va fin och Ukrainas låt gillade jag också, men ingen va så bra som Eric tycker jag och att Italien gick om oss på slutet är ju bedrövligt, då Italiens låt var bedrövlig.
Nåja en tredjeplats är helt okej och jag är en stolt svensk då jag tyckte Eric va bra, snygg och duktig och Danny som läste upp våra röster var så cool, duktig och grymt snygg så jag satt stolt i min one piece dräkt framför tv´n.

I kväll smäller det rejält, idag är det Vm hockey final. Sverige – Finland! Jag är riktigt nervös och laddad. Spännande så in i helvette. Nu bara måste vi spöa skiten ur dom.  Nu ska vi ta vm guld!

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: Misshagen

Sv: nej asså vilket nagellack som helst funkar! :D men glöm inte att ta överlack efter du gjort de :)

2011-05-15 @ 17:44:51
URL: http://misshagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0