Lite snurrig i skallen

Måste erkänna att jag känner en konstig känsla. Kan inte placera känslan. Men kanadensaren ( Jo) har inte hört av sig, vi sa förvisso inte när vi skulle höras, jag sa att han fick ringa eller messa när han hade tid och lust och han sa att vi snart hörs igen.  Han har inte addat mig på facebook så jag tog och gjorde det i dag. Han godkände förfrågan, men skrev inget. I hans logg läser jag den ena grymma och deprimerade kommentaren efter varandra, vilket oroar mig, han har lagt upp några av korten på mig, men det är även likande bilder på en annan tjej. Det gör mig absolut inget om han inte är kär i mig eftersom jag inte heller känner så starka känslor, men hans deprimerade och grova ord och meningar gör mig orolig, hur mår han egentligen. Skrev en liten gullig kommentar till honom och en kommentar som jag hoppas kan pigga upp honom. Fick svaret: ”allt är möjligt. Dessa destruktiva tankar skulle kunna ta sig ny form, men inte idag...Men blir glad av människor som du(:-)”

Han verkar verkligen inte må bra, men han verkar tycka om mig så jag tror inte jag har med den saken att göra, han verkar inte skrivit så glada logg inlägg tidigare heller, men jag förstår honom inte och vissa saker är faktiskt lite obehagliga.  Vissa tycker  att jag tycker synd om mig själv och är deppig och destruktiv. Jag är en piss i havet kan jag säga! Aldrig någonsin träffat någon med så mörka tankar och så mycket hat och destruktiva beteenden.  Att han pluggar till psykolog gör mig lite förvirrad, för han har själv ett antal diagnoser kan jag säga, men frågan är om han inser det själv? Ärligt talat verkar han ha riktigt Grova problem och jag vet inte vad jag ska säga eller göra. Vissa av hans problem vet han självklart om och några diagnoser vet han, men vet han om alla? Och hur kan han bli? Men vi får se vad som sker. Ärligt talat är jag glad att han inte verkar kär i mig och att jag inte kärat ner mig i honom, vi har det bäst med lite avstånd skulle jag tro. Men ändå saknar jag honom och tycker det känns lite olustigt om han skulle vara med andra tjejer. Men nu när han skrev ett gulligt svar till mig känns det lite bättre.
Men jag blir ändå förvirrad.
Så glad att vi varit så noggranna med kondom, för han har knullat runt en hel del och kanske gör han det fortfarande, vad vet jag. Men både han och jag är noggranna med kondomen så det är inga problem jag är bara jävligt stolt över att vi bägge är så ”duktiga”

R´s brud eller vad hon nu är skriver om massa husvagnsliv på facebook, men det framgår inte att om hennes ”Darling” är med, hon skriver bara om henne och hennes hund och sen då detta husvagnsliv.

Jag blir snurrig i skallen av allt, jag förstår inte någon eller något. Ska bli skönt att åka bort i morgon kväll.

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0