Träningsdags!

Nu har jag gjort det, jag har köpt mitt träningskort!
Nu kan jag börja träna för fullt. Bokat in en instruktör om en månad för en genomgång av alla maskiner osv. Det ingår ju i köpet så jag tog det även om jag kan de flesta maskiner och dessutom mest kommer gå på pass, men det skadar inte med en genomgång med en Pt. Kanske blir man taggad och peppad efter ett träningspass med en Pt.
Nu är kortet köpt och det känns så himla bra. Nu kan jag träna när jag vill och hur mycket jag vill (nästan) i ett helt år. Tanken är att träna Body pump, Core, Zomba, Step och får jag någon med mig så ska jag även köra Box.
Jag är så grymt sugen på att börja träna nu, tror jag ska försöka ta ett kvällspass i morgon kl 20.00 Ett Core pass, det kan ju vara lagom att starta med och jag jobbar ju till 20.00 så om jag går lite tidigare borde jag hinna.

L skrev till mig idag, ett gulligt och fint meddelande men han svarade inte riktigt på mina frågor och han sa inget om det jag skrev, att han alltid kommer vara speciell för mig och att vi kanske kan ses när han känner sig trygg i sin drogfrihet. Frågan är alltså om han ens är intresserad av en relation med mig?

J har ändrat sin status på facebook till Singel så nu är ju frågan vad han var när vi sågs?! Jag trodde han var singel hela tiden, det stod på facebook att ”det är komplicerat” men han skojar ju om allt så jag trodde det va ett skämt, men nu har han ändrat till singel så kanske va det inte ett skämt ?!

R har jag inte sett eller hört nåt om, så jag hoppas än på att han är inom vården och att det går bra för honom och att han snart hör av sig igen. Inga nyheter är bra nyheter heter det ju.

Just nu längtar jag så efter att komma igång med träningen och sen åka till Ullared i slutet av denna månad och shoppa, jag längtar så himla mycket så det sprätter i kroppen. Jag längtar verkligen.

Jag ska bli bitch och beach 2011J

Tänker mycket på R, saknar honom, undrar när och om vi kommer ses igen. Ibland, ja ganska ofta kommer minnena så tydligt, det är som om det vore igår.

Jag hoppas jag en vacker dag får all kärlek som jag så länge saknat. Att även jag får bli lycklig och få en familj med värme och kärlek. Jag önskar så att jag får bli mamma en dag men det är ju inte säkert att man kan bli, men jag hoppas ju såklart. Många tar nog det här med barn lite förgivet, att när man vill ha barn så sätter man igång och gör ett barn, men det är många som av flera skäl inte har turen att få bli gravida. Följer några bloggar i det ämnet och har även några vänner och det är en otrolig kamp många går igenom för att få bli föräldrar, jag tänker ofta och mycket på de paren.
Mitt problem är ju att jag inte ens fått möjligheten att få pröva att bli gravid eftersom jag aldrig haft någon att bli gravid med. Men jag hoppas att jag snart har en bra man vid min sida som vill ha barn med mig och sen får man bara be till högre makter att vi kan bli gravida.

Som läget ser ut nu kommer jag förmodligen aldrig få chansen att känna hur det är att amma, eftersom jag förmodligen måste operera bort mina bröst pga. min stora ärftlighet av bröstcancer, jag lever redan nu på lånad tid kan man säga eftersom jag haft stor risk för bröstcancer länge nu och extra stor risk i 10 års tid. Min mamma insjuknade när hon var 38 år och dog när hon var 39 år. Jag hoppas verkligen inte jag går samma väg till mötes för då ligger jag risigt till, inte många månader kvar i så fall. Men jag är en envis jävel, så jag har levt på hoppet hela tiden.
Så länge jag andas hoppas jag är verkligen mitt motto.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: sandra

klöver vaselin :P

2011-03-08 @ 19:15:33
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: ARTEP

Kul att du köpt träningskort! Man blir en helt som en ny människa när man fått rutin på sin träning! Så jag önskar dig lycka till :)

2011-03-08 @ 19:40:57
URL: http://arteps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0