Livet Suuuuger

Allt skiter sig, allt är piss och jag blir snart totalt galen. Dessutom har jag pms!
Jag är på så dåligt humör och jag är så förbannat trött på mitt liv att jag dör!

Sovit typ 4 timmar i natt eftersom min ena katt var förstoppad och satte igång att spy och ha sig i natt, jag fick torka spyor och försöka få igång hans mage, liten han är ju så söt. Han mådde så dåligt och man verkligen såg hur ont han hade det. Men efter mycket om och men fick han gå på toa och sen mådde han bättre.
Hade bokat ett Body pump pass klockan 10.00 så det var ingen mening att gå och sova, så jag höll mig vaken. Var på dåligt humör sedan i går och det skulle bli så skönt med ett redigt Body Pump pass så jag fick ur mig allt irritation och frustration. Jag behövde det verkligen.

När jag kom till träningen så var passet istället pga. något jävla rörarbete som gjorde att det inte gick att vara i lokalen, så där stod jag, jag kände att tårarna nästan kom. Jag orkar bara inte mera.
Gick in på tråk gymmet och försökte så gott jag kunde, jag hade ju åkte hela vägen och dessutom betalat 20 kr i parkeringsavgift så det va väl lika bra att köra lite. Men jag kände mig som en yr höna bland alla maskiner. Har ju ingen rutin och inte haft något instruktion så jag vet inte riktigt vart allt finns.
Gick på någon step maskin i 10 minuter så mina knän höll på att gå av och sen tränade jag lite maskiner och avslutade med 30 min promenad på bandet. Så det fick duga men jag blev inte på bättre humör och jag blev inte av med min frustration och irritation utan den va värre, trots 1 ½ timmes träning.

R finns det inget spår av och hans telefon är avstängd, ringde honom två gånger igår. Kan han inte ringa mig??? Ett litet tecken, snälla! Jag får panik snart. Vart är han???

L hör inte av sig och J har haft en tjej tydligen, men det är nu slut. Pratade lite på facebook chatten i morse men fick ingen bra respons, men han sa att han bara varit seg att det va därför han inte skrivit och när jag frågade om det var om det va personligt så sa han att det inte va det utan att han bara varit seg, vilket jag inte tror helt på men okej. Sen frågade jag om tjejen, det var en svensk tjej som tydligen va ett stolpskott och han va bara glad att det va över typ.
Men han verkade ju inte super överlycklig över att chatta med mig, för det tog tid mellan raderna och sen försvann han titt som tätt och till slut var han bara borta. När jag kommenterade hans status på facebook så svarade han på den andra kommentaren en annan skrivit men han kommenterade inte min kommentar. Suck. Känner mig dissad och jag blev deppig och lite avis när jag såg att han haft en annan tjej, vet inte varför egentligen men det kändes dock. Och sen att han liksom inte hör av sig fast jag skrivit till honom flera gånger känns ju mottligt kul. Men nu svarade han iaf när jag skrev på chatten så det va väl lite kul, han kunde ju ha ignorerat mig där också.

Det händer absolut ingenting i mitt liv, det känns som om jag står och trampar i kvicksand. Allt är tråkigt och det händer ingenting. Jag bara jobbar, städar, tittar på tv och sover typ.
Mina vänner är fan knäppa i huvudet, inte alla men en hel del av dom. Så trött på dom och vissa är rent av elaka och egoister.

Min bror har nu tagit bort två av våra gemensamma vänner på facebook för de är osams vilket gör att jag hamnar lite i kläm och det är skitjobbigt tycker jag.

Idag är dessutom en sådan där skit dag, då alla småsaker händer, man tappar tvålen i duschen och öppnar man något skåp så rasar allt ut osv,ni vet. Ja, en skit dag!
Jag får helt enkelt P A N I K av mitt skitliv!

Gick till terapeuten, efter 45 minuter samtal mådde jag faktiskt lite bättre, jag fick sitta och gnälla av mig och få lite stöd och råd. Men jag blir irriterad över att hon inte tror på R. och sen tyckte hon att jag skulle gå på bio själv, vilket är en absolut mardrömstanke för mig, att gå på bio ensam, jag som knappt kan hyra en film ensam. Jag har bara någon fobi av att göra vissa saker ensam.
Så jag gick hem och rensade lite på balkongen, en liten vårstädning helt enkelt och nu sitter jag här och bloggar på min lediga dag, en hel eftermiddag framför mig och en hel kväll. Vad ska jag göra?
Blir väl till att städa av något slag, det är det enda som finns att göra. Men jag dammsög igår så det är väldigt lite att städa, men något katthår finns det väl, min köksmatta drar åt sig allt så den kan jag ju dammsuga sen tror jag att jag ska bädda rent i sängen, men sen vet i fan.

Mitt liv suuuuuger! Snälla R hör av dig NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0