Ett meddelande skickat

Skickade idag ett litet meddelande till R på facebook. I går är det nämligen 1 år sedan vi var på bandyfinalen. Så jag skickade en länk med ett filmklipp från den finalen där våran flagga syns och sen skrev jag.
Kommer du ihåg? Du och Jag, snöstorm och våran fina flagga ;o) Pok Tänker på dig.

Vet inte om han kommer åt internet och ser detta, men nån gång ser han det kanske iaf.
Något måste jag göra för att något ska ske. Om han nu tvekar eller om han av någon anledning tror att jag inte finns kvar.
Jag har gjort vad jag kunnat och det känns rätt, nu ska jag ligga lågt tills han fyller år.

Sov gott när jag kom hem från jobbet i morse, slappade hela dagen, satt och tittade på skidorna på tv, gjorde ett fotbad och fixade fötterna. Bara tog det lugn och tog hand om mig själv.
Pratade med en min vän S. Vi hörs ju nästan aldrig och idag när vi pratade så var det kallt och trist, vi har helt enkelt inte så mycket att säga varandra. Vi tycker inte lika om nåt och hon har en tendens att vara lite besserwisser. Så när vi började prata lite träning så skulle hon självklart börja lära mig alla muskler, muskelfästen, vad som sker vid vätskebrist osv.  Hon menar kanske väl men det blir så jobbigt när hon ständigt ska lära mig allt som om jag vore helt obildad.
Vill jag något så har jag en egen träningsexpert jag frågar på min favorit tränings blogg. http://lavitadilovisa.blogg.se/

Trött på det mesta, irriterad, vill sova.
Behöver komma bort, bort från allt och alla.
Nästa vecka kan jag shoppa mig lycklig för en stund iaf på Gekås. Längtar.

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0