Revansch!

Jag mår bra, jag är så glad, min själ är lugn och jag njuter av att må bra.

Saknar R, men jag tror att vi hörs igen och medans jag väntar ska jag ha kul och må bra. Men jag tänker på honom varje dag, han finns i mitt hjärta.

Pratade med Jo i morse på msn och han var stressad och hade massor att göra men vill träffa mig nästa vecka och vi skulle höras på söndag och boka in nåt då. Han va söt och rar så det kändes bra.

Bråkade med L via facebook idag, bråket började redan igår men idag var han riktigt dum. Han förstår liksom inte att han sårar mig när han inte kommer ihåg saker som jag berättat för honom och att han faktiskt svikigt mig flera gånger när han lovar att vi ska ses och sen försvinner eller skjuter upp det och sen skyller allt på mig att vi inte ses. Att jag tjafsar och att han inte pallar brudar som giddrar osv. Så jävla dålig stil av honom tycker jag, han har sårat mig ett flertal gånger och sen kan han inte ens säga förlåt, han verkar inte se att han ens gjort något fel.
Terapin har han dessutom slutat med för han tycker inte det ger nåt. Så nu lever han och har kul, festar och tar dagen som den kommer och tror att det ska fungera.
Jag blir bara arg på honom, framför allt när han skriver så dumma saker och sen säger att det är mitt fel att vi inte ses och att det är jag som inte hör av mig eller kommer.
Han förstår inte alls hans egna fel och varför jag känner som jag känner. Han har varit riktigt dum i flera ”brev” nu så jag är riktigt trött och irriterad på honom och vill faktiskt inte ens träffa honom i dagsläget. Känns bra att säga ifrån och stå på mig.

En kille som jag hade kontakt med i höstas som ”dumpade mig” för att jag var för gammal hörde av sig idag efter han sett bilderna på facebook. Han har inte sagt ett ord sedan han skrev att han inte var intresserad av mig eftersom jag var för gammal för honom.
Men nu kom han krypandes, efter ha sett korten så ångrar han sig och undrade om jag var singel och om jag ville ses.
Jag sa att han dissat mig ju, att jag var för gammal, han bad om ursäkt och sa att han ångrar sig djupt.
Jag sa att jag träffar en kille just nu, så ”To late” Det va så jävla skönt!
Han kröp verkligen och ångrade sig bittert och det känns så satans skönt att vinna! Snacka om att jag fått revansch! Han gav mig inte ens chans förut för jag var för gammal nu tiggde han om att få träffa mig! Ha ha!

De korten som Jo har tagit på mig har gjort mig så mycket gott. Mitt ego mår så bra och jag får så mycket komplimanger!
Revansch är bara förnamnet! Jag som blivit mobbad och retad, dumpad och pissad på genom alla år.
Det känns så skönt med alla komplimanger och mitt ego mår så bra. Jag känner mig så mycket snyggare nu, jag går rakryggad och känner mig så snygg och det är sååå härlig känsla.
Hoppas att jag får behålla denna känsla för den är grym att ha. Nu ska jag träna och bry mig om min kropp och bli snyggare och bättre på både insidan och utsidan.

Idag har jag beställt lite smink och sen köpt två nya bikinis på Cubus och jag bara längtar efter att få gå på stranden med mina nya bikinis!

Jag mår bra idag och jag duger som jag är och jag är värd det bästa i livet!

Fuck alla negativa tankar! Here i come!

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Millah

JO hon är så vacker med sin go mage=)

2011-06-10 @ 17:54:56
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN

tack du är alltid en hjälpande hand. tack för tipset

tusen kramar

2011-06-12 @ 13:31:10
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: javisst:) mejlar!

2011-06-12 @ 16:08:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0