Kortfattat

R hade två vänner på facebook, jag och hans x- flickvän. Nu har han bara mig kvar, undrar om det är hon eller han som tagit bort henne?
Nu har han alltså en facebook sida med bara mig som vän…..

Jag har beställt massa te, så här ska det bli rensning utav kroppen.

Jo har lagt upp en ny bild på mig på facebook, han är en grym fotograf och bilderna blir så bra.
Skrev att jag ringer honom efter jobbet, så jag får väl göra det och så får vi se vad som sker.  Kan inte låta bli att sakna honom lite iaf….

Ingen ångest idag , inte ännu iaf.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: vsg :D

2011-06-08 @ 13:57:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart köper du ditt te?? Är det dyrt?

2011-06-08 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0