Du,jag vill se dig igen ♫


Du hade färdats i en tunnel utan slut
och sökt efter ljus men inte hittat ut
Det är länge sen nu
Nu säger du att allt är bra
och att du funnit ditt lugn
så därför skriver du till mig
när såren äntligen läkt ut
Åren går och vi förändras
men nånstans djupt därinne
finns en bild som aldrig försvinner

Du, är vi vänner än
Du, jag Vill se dig igen
för du var min bäste vän
Vi kan ge varandra tröst
när mörkret kommer och när det blir höst
Så du, vi kan väl ses igen

Du säger att du mognat sen den dan
du gick och att du inte längre är som du var
när vi skiljdes du och jag
Och det var kanske fel av dig att bara
lämna mig så utan att försöka förstå
vad som gick snett mellan oss två
Åren går och vi förändras
men nånstans djupt därinne
finns en bild som aldrig försvinner

Du, är vi vänner än
Du, jag vill se dig igen
för du var min bäste vän
vi kan ge varandra tröst
när mörkret kommer och det blir höst
Så du, vi kan väl ses igen

Det finns nåt du aldrig tvivlar på
och det är bilden av oss två
en vänskap som för alltid ska bestå

Du, är vi vänner än
Du, jag vill se dig igen
för du var min bäste vän
vi kan ge varandra tröst
när mörkret kommer och det blir höst
Så du, vi kan väl ses igen

Jag älskar fortfarande dig!

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0