Svartsjuka

Jag blir trött på mig själv och mina egna tankar. Nu har jag triggat igång min egna svartsjuka.
Inbillar mig att Jo kanske är med massa andra, strö mig på alla snygga tjejer som skriver på facebook och på folk jag ser han har på msn.  Det är inte många som skriver på hans facebook och han tar ju inte bort det vi skriver till varandra och han har flera kort på mig på sin sida, men jag är ändå rädd att jag är en i mängden och att jag bara är tidsfördriv. Jag vill betyda mer och jag vill vara viktigare.
Men varför? Håller jag på att bli kär i honom iaf nu? Eller är det för att R inte hört av sig på två månader som jag desperat lägger känslorna på Jo istället?
Jag vet inte vad det är men jag saknar Jo mer och mer och jag blir mer och mer rädd att förlora honom och då kommer ju även svartsjukan.
Hur kan en så snygg ung kille vilja ha gamla mig när han kan få hur många snygga unga tjejer som helst?!
Blir jag lurad?
Han hörde av sig mer förut, han ville chatta och han liksom uppvaktade mig mer för en månad sedan, har han tröttnat nu?

Förvirrad och trött, jobbar natt och blivit helt dagblind, glömde bort att jag skulle till terapeuten i dag kl 13.00 kom på det kl 15.00, hur pinsamt är inte det? Ringde och bad om ursäkt på hennes telefonsvarare. Nu går hon på semester så vi ses inte förrän i höst.
Fan va dåligt jag mådde över att glömt bort tiden, tog lång tid innan jag kunde släppa det. Jag glömmer bara inte sånt, jag har koll på sånt, hur kan jag bara glömma? Vad händer med mig?

Inte ett spår av R. Snart gått 2 månader. Han borde visa ett livstecken snart. Men vart är han? Vad gör han? Har han glömt mig? Är han med någon annan? Inget tyder på att han är med den där Kattis men jag tror de fortfarande har kontakt ibland. Kanske har han gjort samma med henne och bara dragit eller så är han på behandlingshem. Vem vet?

Fan nu saknar jag två stycken och är orolig och svartsjuk på två stycken. Det går verkligen bra för mig?!

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej!

Hittade till din blogg för ett par timmar sedan och fastnade direkt. Har läst vartenda inlägg.

Har suttit och hållt tummarna för att jag ska få läsa att R har hört av sig och att allt blir bra för dig. Tycker du verkar vara stark och duktig, hejja dig!

2011-07-07 @ 01:39:56
URL: http://toppenfanny.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det var så lite så, menade precis vartenda ord! =)

2011-07-07 @ 10:29:02
URL: http://toppenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0