Otrygg

Känner mig inte alls i form. Ledsen, arg, deppig, trött och helt enkelt jävligt otrygg.
Jo hör nästan aldrig av sig, mer än nödvändigt iaf, inga sms eller spontana telefonsamtal, han kommenterar inget på facebook eller kontaktar mig om inte jag skriver eller ringer honom.
Han hörde av sig i söndags, jo det gjorde han, så kanske kan jag ej klaga, men det är ju inte någon överdriven kontakt vi har mellan träffarna.
Jag förstår att han har mycket att göra men förut tog han sig tid att prata och messa mig ibland, men de senaste veckorna är han ganska frånvarande. Men han har tid att vara med vänner, åka på kryssningar och sitta och skriva på facebook, men han har inte tid att skriva några rader till mig och det gör ont.

Jag känner mig ful, tjock, oattraktiv, värdelös, bortglömt och bort prioriterad och det gör att jag inte alls mår bra. Känns inte alls så där kul och jag känner mig inte alls sexig och attraktiv så som han fick mig känns förut. Jag börjar jämföra mig med hans bimo tjejkompisar, han pratar ju med dom, men inte med mig, så alltså betyder dom mer än jag, eller?
Hur ska jag veta att han inte knullar alla dessa brudar? Jag blir mer och mer osäker på allt.
Han kan ju lika gärna vara gift och ha en hel familj, vad fan vet jag egentligen. Han står ju skriven hemma hos sina föräldrar så, han kan ju egentligen bo vart som helst och med vem som helst. Vi är bara typ kk även om vi inte sagt det rakt ut och vi inte kallar våran relation för något, men vi är ju inte tillsammans iaf, det är ju helt klart och det var han ju noga med att säga när jag blev sne över att han aldrig hör av sig.
Även om vi bara har någon sort sexuell relation så sårar det mig och han får mig att känna mig så obetydelseful och oviktig. Saknar han inte mig? Undrar han inte vad jag gör eller hur jag mår? Är han inte rädd att jag försvinner eller tröttnar? Bryr han sig inte ett skit? Jag skulle ju fan va både död och begraven innan han ens skulle upptäcka att jag va borta.
Jag kanske överreagerar och kanske ställer jag för höga krav, men det är så jag känner. Även om jag inte är hans flickvän så är jag ju hans vän och är man vänner så bryr man sig väl om varandra, eller?

Dessutom tycker jag att han gjorde lite falsk marknadsföring, då han skrev att han ville ha förhållande och frågade om jag ville ha barn och om han fick bjuda ut mig på krogen osv. Sen har han ju pratat om restaurangbesök och kryssningar, att han ska köpa skor till mig och gud vet allt. Men jag har inte sett något av detta.
Det är så mycket snack och så liten verkstad. Sist vi sågs så skulle vi ha ett helt dygn tillsammans och hinna med så mycket. Han var hemma hos mig i 6 timmar, sen skulle han ut med en kompis. Om det blir så även nästa gång blir jag vansinnig, en gång ingen gång men om det händer flera gånger är det fan inte okej.
Problemet med mig är att jag glömmer inte, jag memorerar alla små besvikelser och sen lägger jag ihop allt till en stor sak och blir skit sårad. Så även om en sak är en baggis så blir 1+1=2 osv. ja ni hajar.

Ser på facebook att han mår dåligt och är djupt nere igen, men jag vet inte vad jag ska skriva och göra, han vill ju bara i fred när han mår dåligt.
Funderar på att skicka ett privat meddelande typ” Ser att du mår dåligt och tänker på dig, önskar det var något jag kunde göra, du vet vart jag finns. Kram”
Men samtidigt så bryr han sig ju inte när jag mår dåligt så varför ska jag va så jävla snäll mot alla? Men jag tror att han ska få ett meddelande iaf. Jag vill inte vara lika ego som alla är mot mig.
Det blev ett meddelande ” Ser i din logg att du mår dåligt och jag tänker på dig massor. Önskar det var något jag kunde göra, du vet vart jag finns. Vet ju att du vill vara ifred när du mår dåligt så det är bättre du hör av dig när du orkar. Du finns i mina tankar. Bamse Kram till fina du”

Kanske är han inte värd det, jag menar han skiter ju i hur jag mår verkar det som men som sagt, jag kan inte vara så ego.  Samma gäller min vän S som svek mig i över 1 år när jag mådde som sämst men nu ringer hon mig minst tre gånger per dag för att hon är ledsen och har kärleks bekymmer. Jag lyssnar och stöttar och jag kan inte svika henne så om hon svek mig, jag kan bara inte vara så elak. Jag hoppas att de uppskattar mig och de kanske gör samma för mig någon gång.

Nu ligger bollen tydligt hos Jo, nu tänker jag inte höra av mig mera. Han har sagt att han hör av sig så då får jag väl tro det.

R är borta fortfarande och glädjande nog verkar han inte finnas i den där Kattis liv heller, inte om man läser hennes logg på facebook iaf.
Jag hoppas och ber till högre makter att han är på ett bra behandlingshem och att han hör av sig när han mår bra igen, för jag älskar honom och saknar honom. Ingen är i närheten av honom.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vet hur du menar när man känner att man går runt och är så jäkla snäll hela tiden, men så får man inte samma bemötande tillbaka. Sen snäll som man är så vill man ju inte sjunka till en svikares låga nivå.. Knepigt. Ta hand om dig! Fanny

2011-07-14 @ 20:55:35
URL: http://toppenfanny.blogspot.com/
Postat av: Fishis

ÄT MER FISK!

Kramar BLOGGFISKEN-för dig med passion för fisk :)

2011-07-14 @ 21:23:16
URL: http://bloggfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0