Suga på karamellen

Jag har så svårt att suga på karamellen, redan nu börjar jag längta efter nästa kontakt med R.
Jag är hopplös på att leva i nuet och njuta av nuet.
Jag år så otålig, jag borde verkligen anstränga mig mera på att leva i nuet bättre.
Tror dock att bråket med min bror tog bort lite av mitt braiga mående. Det positiva med att R gillat min status kom i skuggan av allt bråk med min bror.

Måste påminna mig att R faktiskt kontaktat mig två gånger, en gång i veckan! Han som hört av sig två gånger på  nio månader tidigare och nu två gånger på 8 dagar! ;o)

Idag har jag börjat få såligt samvete för bråket med min bror. Men jag har inte gjort något fel och jag vet att jag har rätt i allt jag sa, han har gjort fel och jag kan inte ha dåligt samvete för att han sårat mig. Jag måste väl få kunna känna det jag känner och han borde förstå mig.
Ingen av dom har frågat mig på snart ett år om mitt liv eller om jag träffat någon eller om R och jag har ihop det igen eller nåt.
Hans fru har varit min bästa vän i ca 20 år och min bror har stått mig nära sedan dagen han föddes och ingen av dom vet ett skit om mig de senaste 1-2 åren. Inget om mina knölar i bröstet som de var oroliga för var cancer, inget om att jag ev ska operera mig. De vet inte om någon av killarna jag dejtat, det har ju inte varit många men de vet inte om någon. Och de har ingen aning om hur R och jag har det, om kontakten i somras, om att han sedan försvann och att han nu har tagit upp kontakten. De vet inte ett dugg mer än att jag köpt bil och vinterdäck . De min bror sa han skulle hjälpa mig med men som jag fick göra själv, eftersom han aldrig kunde.
Jag ska inte ha dåligt samvete för allt, jag har inte gjort något fel.

Jag måste njuta och vara glad över den kontakten jag och R börjar få igen, bara njuta av framstegen och njuta av nuet. Suga på karamellen.

Tatueringsplanerna går framåt. Pratade med en tatuerare idag per telefon och vi kom bra överens och jag kände att det stämde så på måndag ska jag till honom och diskutera hur jag ska göra.
Jag har ju flera tatueringar sedan tidigare:
En på bröstet gjord ca 1991, sen en på vänster arm gjord ca 1992, sen en på benet ca 1998 och sen en i nacken som jag gjorde 2008 och nu är det dags för att lite texter ska pryda min kropp. Längtar! Planerna för dessa tatueringar har jag sugit på länge, tankarna har gått fram och tillbaka sedan 2008 men nu vet jag vad jag vill ha och vart de ska sitta men tatueraren måste rita och fixa lite, sen kan jag inte göra allt samtidigt, men jag får fler och fler idéer och vill göra mer och mer så nu är jag uppe i tre stycken.  Men vi får se vad tatueraren säger på måndag. Han kommer garanterat hjälpa mig fatta ett bra beslut så det blir så snyggt som möjligt.

Vet fortfarande inte vad jag ska göra i helgen, orkar inte boka upp mig och lova massa saker, vet inte vad jag vill och vad jag orkar. Jag tycker inte om att ha min tid obokad, men just nu känns det som om är precis det jag vill, märkligt, kanske har jag förändrats eller så är det bara tillfälligt, men jag orkar inte boka upp mig och jag vet inte vad jag vill göra. Har ingen lust med något men vill inte vara ensam.
Vill ha R hos mig…..

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0