Skid vm

Nu är det skid vm och jag bara älskar att sitta och heja på mitt älskade Sverige och våra härliga tjejer och killar i våra landslag. Jag och R tittade på allt på os, vi satt uppe mitt i natten och gick upp tidigt på mornarna för att heja fram våra landsmän. Det är tomt och trist att sitta och heja ensam framför tv´n och radion. Önskar så att R va hos mig.

idag har det varit en sån där dag då jag varit extremt nära på att ringa honom, så här nära har jag nog inte varit, bestämde mig dock för att vänta tills efter helgen iaf.
Vet inte om jag ska ringa med hemligt nummer och se vem som svarar, eller om jag ska ringa med mitt nr? Kan inte bestämma mig vad som är bäst.

Annars går dagarna, allt känns som en transportsträcka till jag får ett nytt livstecken från R. Vist har jag trevligt med mina vänner, jag trivs på jobbet och jag har det helt okej ekonomiskt just nu, men det är ju R jag väntar på, så är det helt enkelt.

Fått en inflammation i knät så min start till träning får vänta åtminstone till efter helgen. Typiskt, men jag kunde knappt gå i går och idag är det bättre men långt ifrån bra så jag får vila knät i hopp om att jag ska bli okej till nästa vecka.

Känner mig tom idag, sitter och glor på facebook och väntar på att se något som gör mig glad eller ledsen. Men inget händer, inte ett tecken om eller från R. Vart är han?

Sinnesro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0