Nedstämd

Höll igång hela förmiddagen, handlade mat och fixade.  När jag kom till jobbet så var det fredagsstämning och allt va okej, men så helt plötsligt utan förvarning så kom saknaden över mig, magen knöt sig, hjärtat slår hårt och jag vill bara skrika hans namn och låta tårarna komma, det gör så ont och jag saknar så mycket. Vart är han? Varför ringer han inte igen? Vad händer?
Kan inte sluta grubbla kan inte sluta sakna och kan inte sluta undra.  Skulle göra vad som helst för att få vara hos honom. Vill höra hans röst, känna hans hud mot min.
Vad ska jag göra? Hur ska jag få honom tillbaka?
Han addade mig på facebook i januari, han ringde mig i februari , jag bara hoppas att jag får träffa honom i mars.
Något måste det ju betyda att kan kontaktade mig igen, varför kontaktade han mig annars?
Vill ringa hans telefon, men vågar inte, jag vet inte varför, kanske är jag rädd att bli besviken, kanske rädd att förstöra något för honom, eller är jag bara rädd för att det ska komma flera frågor och ännu mindre svar.
Just nu vill jag hem och gråta, vet inte vad som hände, jag blev bara så ledsen.

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: lovisa

tack så mkt:)

2011-02-26 @ 09:51:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: sandra

Tankar.. Fyfan för dom ibland. Önskar man kunde typ få en hård smäll i skallen så man förlorar minnet! Usch tänker på dig och känner med dig <3

2011-02-26 @ 19:04:25
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0