Livet på paus

Fått en ny vän som gör mig glad, han sitter som jag med hjärtat krossat och livet på paus. Känns så skönt att ha en till att älta allt med.
Hans utryck att livet är på paus stämmer så bra, precis så känner jag med. Det är som om någon tryckt på paus knappen och bara R kan trycka på play.

Köpte en ny bh idag och nya trosor, en bh så att jag kan visa min nya gaddning, en utan axelband. Önskar bara att jag hade en dejt att ha dom på.
Det är så kul att köpa nya underkläder och ha dom på sig på en dejt. Jag minns hur det var med R jag hade nya underkläder på våran första dejt och även den andra, dom underkläderna påminner fortfarande mig om R. Han tyckte dom var så fina och han tyckte jag var så snygg, han tyckte verkligen att jag hade snygg kropp och jag kände mig verkligen så snygg i hans famn. Det var magiskt varje sekund med honom. Jag vet att det kanske låter knasig t och min terapeut tror jag romantiserar och nästan fantiserar, men det är inte så, det var verkligen magiskt tillsammans med R.
Det stör mig att jag inte blir trodd. Men jag skiter i vad folk tror, jag vet sanningen. Det vi hade var så satans magiskt och speciellt och jag hoppas och tro faktiskt att R kände så också.

Inte ett spår av honom på nätet och inte ett spår av honom från hans sk. Flickvän heller, han verkar iaf inte vara i hennes liv så frågan är ju då vart är han och varför hör han inte av sig? Är han inte hos hennes så är det egentligen bara två alternativ kvar, ute på fyllan eller på behandling.

Ska jag ringa eller vänta på att han hör av sig igen? Jag blir galen. Igår kändes det så lätt och självklart idag har jag panik, fingrarna vill ta telefonen och ringa, hjärnan tvekar och hjärtat saknar hans röst så satans mycket.
Eftersom min terapeut fortfarande vill tro att R inte viste att han ringde mig så får jag inga svar av henne. Hon tror att han ringde fel. Jag tror absolut inte det.

Blir nog ett al-anon möte på söndag igen. Där får man sinnesro och där lyssnar folk.
Idag känner jag mig otålig och saknaden gör ont.

Sinnesro.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: vsg ingen orsak:D

2011-02-24 @ 15:38:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack för alla fina kommentarer som du skrivit =) Har värmt mitt hjärta lite, fått mig och tänka och le lite =)



Hoppas allt ordnar sig för dig med. Och hoppas någon annan kan sätta igång livet för dig. kram i mängder

2011-02-26 @ 19:09:50
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0