Tomt utan dig

Det är så tomt utan min lilla kisse, det är som tomt och ensamt. Tårarna slutar aldrig rinna och saknaden slutar aldrig värka. Min lilla prinsessa du fattas.
Den lilla familj jag hade är inte hel, det är bara jag och min lilla prins kvar, prinsessan är inte hos oss mer och det gör så ont.

Det är den enda känslan jag känner, jag känner inget annat.
Jag är inte arg och jag är inte kär, jag är bara tom, ensam och rädd för framtiden.
Hur ska jag klara mig när min andra katt dör? Då är jag helt ensam, nu har jag iaf min lilla prins, men vad gör jag sen?

Fick en kommentar att min blogg dryper av självömkan och jag borde sluta tänka på mig själv och försöka hitta något kul.
Det är just det som är problemet, ingenting är kul. Jag har snart provat allt.
Jag träffar vänner, jag tittar på tv, jag går på bio, jag jobbar, jag försöker dejta, jag tränar, jag bloggar ja jag gör allt som man anses ska göra.
Vist kan jag skratta och vist kan jag vara glad en stund, men den känns inte som en äkta känsla.  Jag känner mig mest tom liksom.
Jag orkar inte bry mig längre, orkar inte ens vara arg eller ledsen. Jag bara är. Jag orkar faktiskt inte ens självömka.

Klart tankarna ibland kommer om vad jag har för mening och om jag ens ska fortsätta leva. Största rädslan är barnlösheten och ensamheten. Men just nu orkar jag inte ens oroa mig för det.

Men faktum är att det är ganska lätt för folk att säga att det kommer ordna sig och att jag måste hitta något annat i livet än kärleken.
Men vad är ett liv utan kärlek och sex? Vill någon ens ha ett liv utan kärlek och sex?

Men okej jag får sänka kraven, kärlek och sex kanske är för mycket begärt, men ärligt talat Jag längtar efter en kram och ett bra knull är det så mycket begärt?

Jag orkar inte bry mig om att bli älskad och förstådd längre, men en kram och ett knull kan man väl få iaf?

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Känner igen mig så mycket i det du skriver.. Dock är jag så mycket friare från detta nu, än vad jag var för några veckor sedan. Nu kan jag faktiskt ha kul och inte skratta bara för att andra gör det, mu skrattar jag för att jag är glad.



Önskar så mycket att jag kunde hjälpa dig, få dig att inte känna så här, få dig att inse att livet har mer att ge än det här, att du har mer att ge livet än det här. Det är som du säger, väldig lätt att säga ''det ordnar sig''. Gud vad jag har fått höra det alla dom dagarna jag inte kunnat stå på mina ben och var dränkt i trårar. Jag brydde mig inte om att någon sa så.



Jag hoppas, hoppas, att du träffar någon. En riktig prins, som får allt detta att försvinna, som får dig att känna allt annat än det här! Tusen kramar skickar jag iallafall!

2011-12-29 @ 09:41:53
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: bossy

Skaffa en ny kisse, det gjorde jag. Kärleken kommer till dig också, våga tro på det!

kram

2011-12-29 @ 15:11:37
URL: http://http://bossy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0