Som om jag inte hade nog

Haft en bra helg, firade jul med min bror och hans familj, samt pappa och hans särbo i lördags, de stannade förvisso bara mellan 13.30-15.30 så jag blev väl lite besviken, vi ses ju inte så ofta så jag hade nog hoppats på lite mera tid. Men det var den tiden jag fick.
Det var mitt julfirande med min bror och hans familj.
Pappa åker jag hem och tigger julmat av på julafton så honom får jag iaf träffa på julen.

På söndagen firade jag julen med min kusin och hans familj. 13.30- 20.00 och en sprillans ny mobiltelefon blev det där. Så lycklig och så nöjde med Samsung Galaxy S.
Jättenöjd med telefonen och super kul med alla finesser och appar.

Så snygg och bra telefon. Min kusin är verkligen den bästa.

Lycklig över min telefon gick jag glatt till jobbet i måndags, mådde bättre än på länge och kände mig glad och stark, men så började mina kollegor gnälla på mig. Inte mina närmaste kollegor för vi är ett jättebra team utan kollegorna bredvid mig, de gnäller på mig hela tiden känns det som. Det gör mig så ledsen.
Jag har en stark röst, jag är född med den rösten och det är inget jag kan ändra på. Många på mitt jobb pratar högt och har starka röster men det är bara jag som får skit hela tiden.
Jag blev jätteledsen och tappade humöret, jag som äntligen mådde lite bra blev genast nertryckt i skorna igen.
Så tråkigt att man aldrig får vara glad. Jag känner mig bara så fel och onödig.

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0