Nya Facebook

I brist på känslor så irriterar jag mig på i landsproblem såsom nya facebook. Suck jag blir galen.
Två jävla staplar där informationen verkar blandas i en konstig oordning så man ser inte vad som är nyas. Bilderna blir halva då loggen är så smal att bilden inte får plats och allt är ett stort virrvarv.
Familjemedlemmarna är inte kvar och vart man puffar varandra vet jag inte än för jag har stirrat mig blind på den där konstiga nya facebook där allt bara är i oordning och man ser ingenting.
Urk vill inte ha den nya och tänker vänta in i det längsta med att skaffa den.  Om jag hittat så många fel och konstigheter redan nu,  hur ska det då bli när man själv har den? Kommer ju inte hitta ett skit antar jag. Värdelös är den.
Hur vore det om facebook tog tag i alla problem som finns innan de göra nya uppdateringar och skapar ännu mera problem, kanske ska de anstränga sig och fixa de gamla problemen innan de skapar ännu flera. Suck!

Jag hoppas den blir bättre och jag hoppas jag vänjer mig och lär mig hitta för just nu bara hatar jag den nya facebook och vill inte ens gå in och titta längre.

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0