Värd mer

Jag är fan värd mer, så trött på allt skitsnack!

Jo va på msn i morse och eftersom jag klev in när han va online så tyckte jag att det var fel om jag inte sa hej iaf.  Fick till svar att han var upptagen, ”hör av mig sen”. Men inte fan har han hört av sig. Precis som vanligt med andra ord, nu har han sagt så i två veckor, när fan är ”sen”?

Nu är det över 2 veckor sedan vi sågs och snart 2 veckor sedan vi ens pratade. Men han chattar på msn och tydligen nu även facebook eftersom han helt plötsligt verkar vara online där hela tiden. Men han har fan inte tid att höra av sig till mig.
Tror inte en suck på att han är trogen mig och att han säger till när han inte vill ses mer eller träffat någon annan, han är en lika stor skithög som de andra som vill ha allt och alla i sin lilla lekstuga.
Hans snack om att han inte är som alla andra, oj oj oj vilket skämt, han är ju fan värre en alla andra.
Jag är värd mera. Fan ta han!

J chattade jag lite med i går natt han va go och han är iaf ärlig, inget larv eller gull som han inte menar. Han vet inte om han kan, hinner komma nästa vecka, för det är massor som har strulat till sig men han jobbar på det och undrade om det var okej om han lämnade ett svar på torsdag.
Jag tycker om J, han är ärlig. Han verkar dock inte vara kär i mig men han låtsas inte som det heller. Vi ses när vi ses och då har vi mysigt, han lovar aldrig något han inte kan hålla och han snackar inte massa skit om trohet och att han är bättre en alla andra. Han säger inget, utan vi bara är och sen får vi se vad som sker.

R försöker sitt bästa och det vet jag, han lovar inget men han har alltid sagt att han ska fixa det en dag och att han tar en dag i taget. Jag finns i hans hjärta och det vet jag är sant, dessvärre är ”kärlekeshatet” till alkoholen starkare, men det hoppas jag förändras snart.

Så trött på allt skitsnack av allt och alla. Folk är så egoistiska och skiter i om de sårar folk. De tar det de vill ha och sen är det tack och hej.
Även vissa vänner är så, jag lyssnar på dom och stöttar dom men när jag ska prata så avbryts jag med deras prata och problem.
Jag vet att det inte alltid är lätt att leva som man lär, men vissa går över gränsen till max.

Jag måste sluta ta skit och låta folk pissa på mig, jag fattar inte varför jag låter folk behandla mig så illa. Jag är på nåt sjukt sätt rädd att förlora dom, men varför är jag rädd att förlora någon som behandlar mig illa?
Numera blir jag iaf arg, det blev jag aldrig förr.  Jag lät folk behandla mig som skit och jag såg det knappt och jag blev absolut inte så arg så jag visade det, utan jag svalde och svalde.
Numera blir jag arg, arg så in i helvette, men det är få jag vågar visa min ilska emot och de få gånger jag visar min ilska och säger vad jag tycker, så får jag ändå dåligt samvete efteråt och blir livrädd att de ska försvinna.  Det är sjukt, jag jobbar på att förändra det men det är svårt, så svårt.
Jag blir arg och besviken men vill ändå ha dem kvar i mitt liv och är rädd att inte de ska tycka om mig.
Varför bryr jag mig om folk som inte bryr sig om mig?
Jag är värd mer.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: Filippa

Haha jarå det är lungt att du tar citaten, tack föresten :)

2011-08-25 @ 14:57:07
URL: http://felipas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0