Smink

Va och tokshoppade smink igår, kan ju inte leva utan EMITE mascara. ( http://www.emitemakeup.com/)

Handlade säkert för 3.000 kr men eftersom jag har tokbra rabatt så blev det betydligt billigare för mig.
Men nu har jag ju iaf smink för resten av året. Det blev 1 st mascara, 2 st rouge, 4 st ögonskuggor, 2 st eyeliner, 1 st concealer, 2 st läppglans, puder, ögonskuggspensel och rougeborste.
Passar utmärk då jag ska träffa en gammal dejt idag eller i morn.

Jo har inte hört av sig på snart en vecka och han bara hatar och hatar så nu ska jag gå på konsert med J. Få se om han kommer idag eller i morgon eftersom vi inte bor i samma stad. Om vi ses som vänner eller som dejt återstår att se. Men jag kan inte sitta här och uggla längre nu, jag måste träffa folk, jag måste få ha lite kul.
Berättar mera sen.

Sinnesro



Kommentarer
Postat av: Malinne- Mamma till Nellie och Tiffanie

you go girl!!!!!



2011-08-02 @ 15:42:44
URL: http://malinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0