Remember M, remember E and put them together and remember ME.

Känner mig lite bortglömd och dissad, som vanligt. Inte av alla med av vissa.

Jo skrev till mig på Facebook idag, frågade hur jag hade det i London, men mycket mer än så skrev han inte. Jag svarade att jag haft det bra och att jag skulle lägga upp massa kort från resan. Han svarade att han skulle titta på korten och det verkar han ha gjort också för han gillade några bilder, men sen skrev han inget mera. Han verkar inte förstå att han sårat mig och åter igen inte holt det han lovat och sagt.
Han var på msn som ”inte vid datorn” nästan hela dagen, men skrev inget till mig. Jag vet inte hur jag ska tolka honom. Mådde rätt piss underdagen och velade fram och tillbaka hur jag skulle hantera situationen. Valde att typ att inte säga verken bu eller bä. Jag var trevlig men inte gullig och jag svarade honom men frågade inte om vi skulle ses och jag grälade inte på honom för allt han gjort eller rättare sagt inte gjort.
Nu känns det ganska okej, men det är lite jobbigt att se att han är vid datorn och lägger upp bilder och texter men inte kontaktar mig.
Kanske är det vi hade över nu? Kanske inte? Men han är iaf inte sur på mig, han var ju faktiskt lite gullig även om han inte verkar sakna mig ett dugg.

J har inte ringt mig, vet inte om han kommer på söndag eller ej. Vet ingenting.  Han borde ju sett att jag ringt tre gånger. Borde han inte ringa upp?
Måste få ett svar av honom innan fredag hur det blir på söndag.

Saknar R. Allt va så bra och enkelt med honom. Vi hade det så bra och vi saknade alltid varandra och satte varandra i första rummet alltid. Inga problem och inget strul.
Men alkoholen satte stop för oss eller pausade oss, för jag hoppas vi kan ta upp där vi slutade en dag.
Jag hoppas att det blir i november.

Spåtanten såg ju en institution och att han skulle bli nykter november 2011. Jag trodde då hon hade fel för jag hoppades och trodde ju han skulle bli nykter fortare, men hon kanske har rätt. Nu ska han ju in 3 månader, kåken är väl en institution och han kommer komma ut november/december 2011. Är det inte lite läskigt nästan?

Han kommer iaf ihåg mig och tänker på mig än, han kallade mig för pussis. Det låter nästan som om även han stannade där vi slutade. Han kom ihåg mig, mina katter och min bil. han verkar komma ihåg allt och han verkar bry sig än. Han kommer ihåg, jag kommer ihåg. Vi kommer ihåg varandra. Är inte det kärlek?

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0