LONDON

Så var man hemma från London. En supertrevlig resa med en kollega och vän, första gången vi reste och jag kan absolut tänka mig resa med henne igen. Kanongo tjej även om hon är över 10 år yngre än mig.
Shopping, musikalen Wicked, milslånga promenader genom Londons gator och längst med Themsen.
Avslutade hela resan med ett besök på Gordon Ramsays restaurang.
Bästa shoppingen var absolut på Primark. Där shoppade vi bägge mest och bäst.
Ska se om jag kommer ihåg allt jag handlade på resan.
En berlock till mitt halsband. 2 par jeans, en pyjamas, två tofflor, 5 trosor, 3 bh ar, en tröja, två linnen, en tröja från musikalen, en handväska med katter på, godis, schampo och balsam, hårklämmor, hårspännen, armband med berlocker, en tygpåse, kattgodis, alko gel med olika dofter och sen en träningsvattenflaska. Tror det var allt. 3000kr med mat och shopping men det va det värt.
En bra resa på många sätt.

Dessvärre hörde aldrig Jo av sig så jag fick aldrig några tips, han som bott där i 2 år. Han hörde inte ens av sig angående våran träff som vi skulle ha onsdagen innan jag åkte och han hörde inte av sig under min resa. Grymt besviken.
 Idag gillade han min status på facebook, men annars har jag inte hört ett ljud och inte sett skymten av ett mail som han lovat att sända med korten och info om London.
I morn är det två veckor sedan vi sågs, han som sa att allt blivit lugnare och att vi nu skulle ses en till två gånger i veckan. Dessutom är det snart två veckor sedan vi överhuvudtaget hade kontakt. Han skrev att han va upptagen och att jag inte skulle pressa och stressa honom och att jag måste respektera att han är upptagen och sen när jag ringde på torsdagen så var han i studion och höll på och hade inte tid så jag bad honom ringa mig när han hade tid och sedan dess har jag inte hört ett ljud. Så jävla dåligt och jag är så besviken. Fattar inte ens varför jag bryr mig men ändå gör jag det. Frågan är om jag ska ringa honom och säga nåt eller om jag ska ignorera honom . En del av mig vill bara ignorera honom, vill han nåt kan han ju ringa jag skulle ju respektera att han va upptagen.  Men en del av mig vill ringa och bråka och skälla ut honom för jag är så arg på honom.
Men just nu ignorerar jag honom ett tag iaf. Det är ju han som ska ringa mig. Jag bad ju honom att ringa när han har tid så bollen är ju hos honom faktiskt. Bara för att han gillade min status på facebook så är ju inte allt glömt och förlåtet, han lovar och lovar men håller fan inget.

J och jag ska ev. ses i helgen och nästa vecka. Skulle ringa när jag kom hem från London så vi kunde planera mera men han svarade inte i går kväll och han svarade inte i förmiddags så vi får väl se.

Inget nytt om R, han har inte varit på någon av sina facebook sidor. Han verkar ju ha en sida med sina ”alkis” kompisar och sen en hemlig för mig och från och med igår även en annan tjej. Vet inte vem hon är men kanske en AA kompis eller nåt, jag vet faktiskt inte men tror det är någon sådan person, det är ju bara hon och jag på hans sida så han vet ju att vi ser varandra och hon är inte med på den andra sidan och det är ingen som känner hans mamma eller hans ”tjej”.
Jag hoppas att han förblir nykter den här gången, jag ber till högre makter hela tiden. Mer än så kan jag inte göra.

Känns som hösten är här nu. Nu är all semester över och regn och mörker här.
Vill ha någon bredvid mig i soffan med tända ljus och en varm filt. Vill inte vara ensam i höstmörkret. Men det ser ut som om det skulle bli så den här hösten också. Men jag hoppas på att få lite sällskap nästa vecka av J. Om det inte blir av kommer jag bli superbesviken, det känner jag. Saknar honom och snart åker han till Kuba och boxas och sen Thailand och boxas, så det är inte många gånger vi får en chans att träffas på ett år. Behöver honom. Han är snäll och fin. Han skulle aldrig behandla mig som Jo. Det är jag övertygad om.

Jag måste sätta stop för folk som är dumma mot mig, måste sluta vara rädd för att förlora dom för dom är ändå inget att ha.
Jag borde gå omkring och le och njuta av livet efter att R har skrivit så fint till mig, men istället går jag och är arg på Jo. Hans dumheter tar över min glädje över att R har hört av sig. Känns så overkligt att R har hört av sig medans Jo egocentriska beteende är mera verkligt och här och nu.
Jag måste få bort det dumma och njuta av det bra.


Sinnesro


Kommentarer
Postat av: Fanny

Roligt att höra att du hade det fint i London!

2011-08-23 @ 13:00:11
URL: http://www.toppenfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0