Provar lyckan.

Eftersom jag inte fått utdelning i kärlek, inte på v75 och har som max vunnit 300 kr på Lotto med joker på över 10 år så börjar jag även nu med postkodslotteriet.
Man måste ju chansa för att vinna och så länge jag andas hoppas jag.

För att slippa tänka och alla minnen som ständigt dyker upp i min skalle så åkte jag och köpte blomjord och massa krukor igår efter jobbet, sen åkte jag hem och planterade om ALLA blommor i hela lägenheten, superfint blev det och jag tror mina gröna små vänner blev tackamma över ny jord och fina nya krukor. Försöker hålla mig till svarta och vita krukor i hela lägenheten, det blir enklast och fräshast så.

När alla blommor fått sin årliga vår vård så blev det ju fan jord och blad i hela lägenheten, så det blev till att dansa runt med dammsugaren och sen när allt var städat, nytt och fint så tog jag kvällsmackan i lugn och ro innan jag somnade utpumpad framför tvn.

Drömde massor om J faktiskt i natt, drömde att jag passade hans bostad när han var i Thailand och att jag skulle åka till honom och höll på att packa, sen fick jag ett mail från en tjej som var hans flickvän och undrade vem fan jag var. Skum dröm.

Inte ett ljud från R, J och faktiskt inte något från L heller inte sedan i går vid lunch. Vi brukar ju höras via facebook ca 2 gånger per dag. Vi skriver alltid till varandra och har haft den kontakten enda sedan hans återfall i november. Vi har väl haft någon veckas uppehåll lite då och då men nu har kontakten varit tät länge igen.
Får se vad som sker, bollen ligger hos honom. Jag hoppas han vill ses snart. Skulle vara nice att få åka till Ö-staden och strosa i vårsolen hand i hand med någon och skapa nya minnen och hopp.
Blir jag sårad igen så blir jag men då får jag iaf gråta över en ny, det är kanske bättre det iaf, då har jag ju provat ytligare en gång.

Den som lever får se, så länge jag andas hoppas jag ju på lite tur i livet.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: Daniela/Ella

sv; tack :D tihih vad glad jag blir utav att du gillar bloggen! :D

2011-04-08 @ 13:27:38
URL: http://fukkingraiinboow.blogg.se/
Postat av: Daniela/Ella

sv; jo men visst, det blir ju så :O

dem vet inte vad känslor är asså ._.

har lärt mig att inte lita på för många, oftast så springer dem ju till alla andra o skvallrar :(

2011-04-08 @ 13:46:04
URL: http://fukkingraiinboow.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag läste nu ditt inlägg om vad din spådam sagt. väldigt intressant läsning. Själv har jag varit hos två spådamer när jag mått jättedåligt och båda har inte sagt ett skit som stämmt så har tappat tron litegrann. tror att det finns de som verkligen kan se men de är så sällsynta. Finns din spådam i södra sverige? Jag hoppas att du mår lite bättre idag.kram

2011-04-08 @ 13:53:09
URL: http://ensmulahopp.blogspot.com
Postat av: ARTEP

Känslor kan glömmas för en stund när man är kreativ, så brukar jag jobbar bort jobbiga känslor.

2011-04-08 @ 14:02:10
URL: http://arteps.blogg.se/
Postat av: Daniela/Ella

sv; detsamma! :O jo det tror jag också! skulle vara grymt ju! :D



kram!

2011-04-08 @ 14:11:04
URL: http://fukkingraiinboow.blogg.se/
Postat av: Vanja

Tack för din kommentar! Kul att du hittade till mig. Nu ska jag ta en bloggpromenad hos dig!



Må väl!

Trevlig helg!

2011-04-08 @ 15:30:25
URL: http://katrullis.blogspot.com/
Postat av: Anonym

haha takc:D

2011-04-09 @ 09:41:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0