Nyfiken igen

Börjar bli nyfiken på kärleken igen och sex! Vill dejta L. Vill ge L en chans, om han nu vill ge mig en chans. Önskar jag kunde åka till Ö-staden nu! Sugen som fan på honom.

Trött på att R inte hör av sig och inte ger mig något ärligt och rakt svar.

L skrev igår ett meddelande till mig och sen skrev han öppet i min logg på Facebook att han önskade att jag var där, han kallade mig sötnosen och avslutade med en Puss. Helt öppet på min logg och det kändes bra. Han vill att folk ska se att han tycker om mig och det gör mig glad.
Kanske blev han lite orolig och sotis för det var flera av mina kollegor av manligt kön som hade skrivit massa på min sida igår. Kanske väckte det L till liv? Killar är ju lite lustiga men de verkar gilla jakten och konkurrensen.
Det va samma med J, när vi träffades på krogen var han ursöt, dagen efter skickade han gulliga sms, på första dejten höll han handen och pussade mig hela tiden och var ur gullig, men dagen efter va han lite mera off och hålla handen va tydligen ingen hitt längre.
Det är bara med R som före och efter va lika underbart, han var exakt lika söt och gullig jämt. Men annars har killar ständigt gjort mig besviken genom att vara en person innan och en person efter.

Jag hoppas L inte är sådan, han har varit gullig i så många år nu och de senaste 5 månaderna har han varit en pärla, nästan perfekt, en goding, en sötnos. Så otroligt fin att jag helt enkelt inte kan släppa honom. Jag måste få träffa honom.

2 timmar med bil bort bor han. Distansförhållande men ändå inte tok långt bort. R bodde 1 timme med bil, det fungerade super bra. Motorväg hela vägen så…Vad har jag att förlora?

Igår var jag så bitter på allt, trött och bitter på kärleken, jag blev faktiskt lite arg. Jag kände att jag måste ge upp R, han har fått över 1 år på sig nu. Vem kan begära mera? Jag blev arg på alla killar som svikit mig och jag blev arg på alla killar som jag låtit behandla mig så som de gjort.
Men så i morse hade L skrivit så gulligt till mig att jag kände mig nyfiken igen.

Jag vill nog iaf chansa igen. Så nyfiken på denna sockersöta kille…..

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: lovisa

tacsk å mtk:D

2011-04-10 @ 10:58:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Inga

Allvarligt?! Tänker du byta ut en alkoholist mot en annan missbrukare? Vet du inte bättre än så...? Du verkar ju ha erfarenhet och borde se saker i ett annat ljus.. Men du verkar tvärtom helt medberoende och väljer att se saker som inte är sant.. pinsamt! Sök män som är bra för dig.. inte det som du känner igen. Våga hitta nån som faktiskt är normal.. det behöver du.

2011-04-11 @ 10:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0