Musik

I min gamla blogg la jag då och då upp musik och låt texter som jag tycker om och kände igen mig i. Så jag tänkte att jag kanske skulle göra det ibland i denna blogg också.
Texterna säger ganska mycket så jag tror inte jag behöver förklara mera….
Lyssna, njut och känn. ♫

I dag ska jag på mitt första Zomba pass. Det ska bli riktigt spännande och jag hoppas att jag kommer ha lite träningsvärk i morgon för du va det ett tag sedan det gjorde ont i muskerna, fick lite lite träningsvärk efter Body pump passet i lördags.  Jag börjar alltså bli starkare och starkare och jag känner faktiskt att mina arm muskler är större, men det är för mycket kött på armarna för att det ska synas än. Men det är på gång. Nu längtar jag faktiskt efter lite träningsvärk igen. Får öka vikterna i nästa pass. Men i kväll blir det Zomba tillsammans med en kompis på gymmet hon går på, det kommer ju kosta extra för mig eftersom jag inte har kort på det gymmet, men det kan det vara värt ibland, kul att träna ihop med någon och Zomba har jag alltid velat testa men varit lite feg att prova själv och på mitt gym är dessutom Zomba passen alltid uppbokade.
Ska bli enormt kul att skaka rumpan till glad musik. Tror jag behöver det.

Annars händer det inte myckett i mitt liv. L har inte hört av sig, R har jag inte sett ett sår av sedan 1 mars och J hör heller aldrig av sig.
En kille som jag chattat med på nätet lite då och sedan i julas typ, tror jag nämnt han någon gång i bloggen, vi har iaf kontakt lite än. Han är bara 24 år och heter N. jag har varit lite skeptisk eftersom han är så ung och ärligt talat lite skeptisk för att han är syrian faktiskt. Det känns liksom som om han kan få så mycket bättre än en tant som mig. Invandrar killar brukar ju bara ha super snygga tjejer. Men kanske är det en fördom?
Nu hade han väldigt mycket i påsk men vi kanske ska försöka hinna ses på en prommis i vårsolen.
Jag känner bara att jag vill göra något, träffa någon och fika i vårsolen. Vad som helst bara det händer något kul. Så trött på att inte ha något att göra och inte få någon uppmärksamhet eller närheten av kärlek.
Ärligt talat så sakar jag sex och hångel mer än någonsin, det är inte mänskligt att vara utan närhet så mycket oms jag.

Jag tycker jättemycket om mina vänner och bekanta men jag är så uttråkad och trött på att göra samma hela tiden, jag har fikat, varit på krogen, gått på bio osv i 38 år. Jag börjar trötta på det.
Men bättre en inget.

Hoppas iaf på att jag också en vacker dag ska få hångla, ha sex, laga mat ihop, gå på promenader i vårsolen, skaffa barn, bygga hus, påta i trädgården, planera sommarsemester, boka resa, köpa ringar, planera bröllop och mysa i soffan med någon jag älskar och som älskar mig.

Sinnesro



Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: det är inte jag på bilden, det är kissie :)

2011-04-19 @ 16:11:57
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0