Jobbarhelg

Jobbar hela helgen. Bara jobba och sova jag kommer hinna med. Skönt förvisso, slipper man grunna på vad man ska hitta på.
Fullt med snygga killar på jobbet hela helgen. Tre snyggingar i samma rum och trevliga är de också och de luktar så gott. En är jätteupptagen, en är ny separerad och en ja vad säger man. Upptagen med 1 och ½ kanske man kan säga.
Ibland får jag för mig att de flirtar lite med mig, men ibland inte. Vet inte. Men är det något jag absolut inte vill är att strula med någon på jobbet.
Kan ju knappt höra ordet Uppsala utan att mitt hjärta börjar blöda igen, hur skulle det då vara att ha ett x på jobbet. Nä den plågan undviker jag.

Några få saker har jag lärt mig genom åren för att slippa bli sårad.
Aldrig en relation på arbetet
Gå aldrig hem från krogen med någon, kolla om de åtminstone kan använda en telefon innan de får knulla. Kan de inte ens skicka ett sms innan de fått knulla kommer det inte göra det efter.
Va aldrig älskarinna, de lämnar aldrig sin flickvän. Kan de ha bägge så har de det.
En avstängd telefon är inget bra tecken. Måste inte betyda det värsta, men …nä inget bra.

Det är svårt att lita på folk, vänner, killar och även familjen sviker.
Tror inte att någon i min närhet är fläckfri förutom mina katter, alla runt om mig har svikit eller gjort mig besviken, vissa betydligt fler gånger än andra.
Vissa har svikit värre en andra, vissa kommer jag alltid att kunna förlåta, men vissa saker vet jag  faktiskt inte. Frågan är väl bara hur man ska kunna lita på någon och om man bör lita på någon?
Jag litade på R, den enda jag någonsin känt mig trygg med. På en timme förändrades det. Han försvann på en timme.
29 mars 2010 mellan 18-20 så tog han steget, bort från mig och till alkoholen. Vad som hände sen vet jag inte. Men frågan är om jag någonsin kommer kunna lita på någon och känna mig trygg med någon igen?

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag håller med om att det är skönt att ha något att göra på helger så att man slipper fundera över vad man ska göra. :)

Vad jobbar du med? :)

2011-04-09 @ 16:29:30
URL: http://eastwest.blogg.se/
Postat av: Millah

Ja den tårtan är så SJUKT god, gör den :)



Tack för att du gillar min blogg..

Har dock int riktigt kommit helt tillbaka efter flytten men ska försöka komma tillbaka som vanligt snart=) kram

2011-04-10 @ 10:22:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0