Fredag

Ovanlig överskrift va? Nåja jag vet inte vad jag ska döpa denna blogg, blir nog en påse gott och blandat.

Killen min kompis dejtat verkar vara en psykopat av stor grad. Hon skickade ett gulligt sms att hon tyckte det var tråkigt att det blivit som det blivit och att hon inte ville de skulle skiljas som ovänner och att det inte var meningen att snoka, att hon tyckte om honom osv. Ett jätte gulligt sms, men fick ett elakt sms tillbaka att han inte tycker om sådana som snokar med stora bokstäver och att massa annat elakt men att hon ska få sina pengar , hon skrev då att han kan sätta in pengarna på kontot och då ringer han upp henne och skäller ut henne för att hon inte litar på att han ska betala tillbaka och sen att han inte vill ha med henne att göra och att hon ska sluta trakassera honom med sms! Hon har liksom bara skrivit gulliga saker till honom och sen att han kan sätta in pengarna på kontot, inte ett ljud om att hon inte litar på honom och sen undrar man ju hur han tänker om han tycker hon snokar och trakasserar honom för att hon slog på hans namn på facebook och sen skickade ett förlåt sms.
Killen är ju helt väck i skallen! Av värsta elaka sorten, men självklart förstår jag hur hon känner, man blir så ledsen och kränkt när någon man tycker om behandlar en så illa.
Så jag stöttar och tröstar så gott jag kan.

D hörde av sig idag.  Han skrev som vanligt bara hej och sen efter jag svarat hej så frågan han vad jag gjorde och när jag sa att jag var på väg till jobbet så skickade han lite spydigt såklart..
Jag skrev att man är ju tvungen att jobba för att få ihop pengar till räkningarna. Blev liksom lite irriterad då jag faktiskt hade kommit med förslaget att vi skulle ses igår eller ikväll och han skulle kolla upp det men hörde inte av sig och det sa jag också.  Men han skyllde på att han haft mycket med hunden?! Vet inte om han skojade lite där, svårt att avgöra på sms. Men vi kanske ska ses i helgen men jag vet inte. Om han bara kan bestämma några timmar innan så kommer det nog inte bli nåt. Men han hade ju ändå inget pojkväns material eftersom jag faktiskt tror att han fortfarande är kriminell.
Men jag blir ändå irriterad när folk inte förstår att man måst jobba och att vill man ses så kanske man ska boka in något eller åtminstone höra av sig lite mera än några timmar innan och tro att det funkar.

Kanske klagar jag och ställer för höga krav, men med R var det inga problem iaf.
 Jag har ingen lust att inte kunna boka in med mina vänner för att en kille KANSKE behagar höra av sig och sen blir det att jag får sitta ensam för killen aldrig ringer, det är det värsta jag vet och kan inte killen boka in mig dagen innan eller några dagar innan då får han räkna med att jag är uppbokad. Så är det bara.

Jag vill inte vara någon plan B utifall det inte händer något roligare oavsett om det är vänner, killar eller familjen min.

N ringde i går men då var jag hos vänner och grillade, sen när jag ringde honom vid 23.00 tiden så var han ute med sina vänner så han skulle ringa mig idag, men nu när han ringde satt jag på jobbet, så jag ska ringa när jag slutar, han är go men han låter ju så sävlig i telefonen, låter som om han håller på att somna eller som en som går på heroin. Han låter ju inte speciellt rolig i telefonen, men men.

Fick sms av L idag, han undrade om jag levde! Han har ju inte svarat på mina senaste meddelanden så jag trodde han åkt till landet eller nåt, men nu hörde han av sig. Något skumt är det iaf för vi har hörts varje dag jättelänge och sen när det började dra ihop sig mot en dejt så backade han och hade så mycket att fixa och sen var han borta i en vecka och sen hörde han av sig som vanligt ett par dagar och sen försvann han igen ett par dagar till och nu får jag ett sms där han är typ som vanligt igen, men inga pussar och sånt längre.
Hm skumt ju, jag förstår mig inte på killar.

Även J har hört av sig lite, han svara på min virus varning på facebook och lite annat, så det är kul Han dissar mig inte även om han inte skriver noveller till mig precis.

Var hos terapeuten idag , berättade lite vad som hänt och att R hade hört av sig. Hon är ju inte lika positiv till R längre. Hon förstod honom och stöttade oss bägge under hela första 6 månaderna men nu är hon skeptisk, men hon förstår inte all teknik och sånt med facebook. Hon tror han har fler tjejer som han hör av sig till, men det tror inte jag. Det är den där Kattis och jag, det är jag övertygad om. Sen kan jag hålla med om att det är taskigt att han håller ”mig vid liv” om han nu inte menar något. Men jag hoppas ju att han faktiskt menar nåt när han skriver att han saknar mig.

Jag känner mig trots allt stark, jag skiter i killarna och deras konstiga beteenden, de som hör av sig får svar men jag pallar fan inte svansa efter dom. Vill de träffa mig kan de anstränga sig.
Nu får faktiskt folk höra av sig till mig och anpassa sig lite efter mig, om de nu vill träffa mig.

R anpassade sig jämt och gjorde allt för att vi skulle ses, han var så söt och jag är övertygad om att han skulle göra det igen om vi blev ett par.
Antingen får folk visa mig att det finns killar som är bättre än R eller så väntar jag på R.

Men J skulle jag kunna vara vän med och ha lite mys med medans jag väntar. Han är kul.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

du är så söt med dina kommentarer :)

men det är inlägg,köp på lindex

kramar

2011-04-29 @ 20:05:45
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Ella

sv; tack :) haha ja, jag stavar fan alltid fel på engelska xD

2011-05-01 @ 14:10:08
URL: http://jonnaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0