Det finns hopp

Det är väl inte alla som gläds med mitt hopp nu när R har hört av sig igen.
Men jag kan inte sluta att le, han saknar mig!

Många av mina vänner tycker nog att allt är bättre än R verkar det som, de pushar mig att dejta D igen. Trots att han suttit inne i 8 år och trots att det lutar åt att han fortfarande är kriminell. Jag vet att mina vänner vill väl och att de inte menar illa, man jag vill ändå njuta lite av denna glädje och att den mannen jag älskar saknar mig.

D hörde av sig igår och han vill träffa mig igen och jag har väl tänkt att träffa honom igen, men han kunde inte bestämma när. Så jag vet inte när och hur vi ska ses. Han kan tydligen inte bestämma två dagar innan.
Han skickar sms men jag fattar inte hans sms, han skriver liksom bara hej och sen inget mera eller en :o) och inget annat, så det är lite svårt att kommunicera med honom och han ringer aldrig. Det är bara korta och märkliga sms och jag vet inte när och hur han kan och vill ses. Så jag är lite skeptisk och hans konstiga sms gör mig förvirrad. Men han hör av sig och det är kul. Jag skrev till honom igår att han får höra av sig när han vet om och när han kan ses. Men han har ännu inte sagt om han kan i morgon bitti och jag var tvungen att boka tvättstugan idag så eftersom han inte sagt nåt så fick jag chansa.  Frågan är ju varför han inte kan bestämma när vi kan ses och frågan är ju varför han bara vill smsa?! Killar är konstiga och men det är ju lite enklare och skönare när man inte bryr sig lika mycket.
Jag är av och nu är det upp till honom.

L har inte hört av sig sedan i helgen och den turkiska killen som skrev att han ville träffa mig i helgen har inte svarat sedan dess så…ja

Men nu blir jag lite irriterad. D frågade igår om jag ville träffa honom igen och när,han ville träffa mig då men jag jobbar ju så  jag sa att jag ville träffa honom och att jag kunde torsdag förmiddag eller fredag kväll. Han skrev då att han inte viste om han kunde då men skulle höra av sig när han viste. Idag frågar han mig när vi ska ses, jag skriver då att det var ju upp till honom, han skulle ju tänka. Ja just det skriver han då  och frågar om vi ska ses i kväll.
Hm om man säger att man får välja mellan a och b så väljer han alltså c. Hur tänker man då?
Han verkar vilja ses med kort varsel och bestämma samma dag och då blir det svårt.

Det här med dejting  är fan inte lätt. Suck.

Men egentligen skiter jag i allt det där, de får vara hur dom vill, är det någon som är bättre än R så får de fan ta och visa det, annars hoppas jag på R iaf. Rätt eller fel, skit samma, ska det vara nåt att ha så ska de väl ändå vara bättre än R. Annars så kommer jag inte sluta hoppas på R. Det finns ju hopp…

Sinnesro

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; vad gullig du är som bryr dig! :) nej det är ingenting mellan mig och killen, vill inte skriva ut det här, men jag hoppas det blir bra :)t ack för du bryr dig:)<3

2011-04-27 @ 19:22:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: det är en låt :) ashlee simpson - beautifully broken

2011-04-28 @ 16:19:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0