Depp

Vaknade deppig, en natts sömn med massa drömmar om R gjorde ju mig inte lyckligare.
Känner mig tom och ensam.
Trött på detta skitliv och vet inte vad jag ska göra för att förändra det.
Skrev och frågade L om vi kunde ses när han kom hem från sin resa, fick svaret “Kanske det”
Skickade en hälsning till J som fortfarande är i thailand och han hade iaf gillat det inlägget på facebook.
Slängde iväg några sms till i gårkväll till några vänner och till några fd flirtar som aldrig blev nåt. Men det hjälpte inte.

Besviken på allt, på livet, på kärleken, på ensamheten, på vänskapen, på allt!

Vet inte vad jag ska göra, inte lust med något.
Ledig i fyra dagar nu. Vill lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet. Orkar inte må såhär. Orkar inte leva utan hopp.

Ska gå och träna Body Pump om två timmar. Ingen lust med det heller, men dit ska jag. Sen måste jag städa för två vänner kommer på middag hos mig i kväll, ett par.

Hade så gärna haft en parmiddag med dom eller åkt på en resa med dom, för jag trivs verkligen med dom. Men nu har jag ju ingen partner så vi får ha middag vi tre och skippa resan.
Hon är polis och han pluggar till elektriker, dom är så mysiga och jag hoppas de kan få mig på bättre tankar. Men just nu vill jag bara gråta, gråta och gråta

Jag hatar mitt liv och jag hatar att ingen älskar mig!

Det är svårt att lev när hoppat börjar svika.

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: lovisa

tack det gick sådär:D

2011-04-02 @ 16:59:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0