Om du behöver mig

Den här låten med Cajsa Stina Åkerström är till dig min Älskling:

Om du känner att du saknar mig, och varje dag är som en natt så lång, säg bara till så kommer jag till dig, för du är allt jag bryr mig om.
När ditt hjärtas inre har glömt, hur det känns när nån rör vid dig, låt mig få hålla dig så mjukt och ömt. Om du behöver mig.

Jag har avgett löften i guds namn, för att få en dag med dig. Allt som var rofyllt i din trygga famn är frälsning nog för mig, i mitt inre finns ett särskilt rum som du vet är bara till för dig. Jag finns här på jorden än en stund, om du behöver mig.

Som regn över taglat jord, tar jag mod av jag har att ge och om smärtan din blir för stor kan jag låta dig få vara i fred.
Och när du tror att du förlorat mig och ingen skylt finns visar väg, sänd en tanke och jag finner dig, Om du behöver mig

Om du känner at du saknar mig, och varje dag är som en natt så lång, säg bara till så kommer jag till dig, för du är allt jag bryr mig om. När ditt hjärtas inre har glömt, hur det känns när nån rör vid dig, låt mig få hålla dig så mjukt och ömt. Om du behöver mig.



Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0