Jag förstår inte.

Jag förstår inte. Jag orkar snart inte mycket till.
Vart är du och vad gör du?
Mitt sms har fortfarande inte kommit fram så antingen har du bytt nummer eller så har du din telefon avstängd.
Kanske får du inte ha den på i behandlingen, eller kanske är du ute på ett återfall? Eller så har du bytt nummer?
Men varför skulle du byta nummer? Du har ju två kontant kort, ett Telia och ett Comviq. Om du vill bryta med alla dina gamla vänner kan jag förstå dig men varför är du då inne på facebook? Där har du ju förmodligen mer fd vänner än i mobilen, Jag förstår inte?! Du kan väl inte ha bytt nummer för att bli av med mig????? Varför skulle du då ta kontakt med mig via facebook och skriva ett gulligt meddelande? Om du ville bli av med mig skulle du väl inte hört av dig efter fyra månader?
Jag fattar verkligen ingenting?
Du va inne på facebook i lördags, tisdags och torsdags vad jag kan se. Det är betydlige mera än vad du brukar, så kanske är du ute nu eller i ett nytt återfall eller en på en öppnare avdelning?


Du skriver inte till mig men du skriver lite till andra, inte mycket, men du skriver dock några ord här och där, vad jag kan se så du finns och du lämnar små tecken, iaf så jag kan se att du varit inne.

Du har inte skrivit mera till den där jävla bruden Kattis iaf, skönt. Min svartsjuka börjar komma till som tätt. Om ni har en relation dör jag. Varför får hon ha kontakt med dig och inte jag? Om ni nu har en relation, varför? Du var ju så kär i mig, vad hände? Vad har hon som inte jag har? Henne var du ju ute och söp med, är hon så bra att vara med?
Kanske är du ute på ett nytt återfall och ute och super med henne? Är det därför du började skriva till henne? Eller kanske har ni en äkta relation, men hur länge sedan iså fall? Våran årsdag den 7 feb står ju kvar och den dagen blev ni iaf INTE tillsammans och det vet hon. Så varför står vårat datum kvar på facebook, om ni nu har en äkta relation så har ni väl ett eget datum? Hur kan hon vilja att vårat datum står kvar?

Tankarna snurrar hela tiden, jag orkar snart inte med mig själv. Vart är du och varför hör du inte av dig?

Orkar inte må, orkar inte leva mer.
Ska åka och försöka shoppa bort min ångest idag…..
Hoppas du snart hör av dig. Kan inte leva utan dig.

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0