Inge bra

Mår inge bra, ledsen. Saknar R och jag saknar M.

M har inte hört av sig, han spelar poker och dricker öl med sina vänner, en tjej som alltid skriver till honom skrev även idag. ”Låter bra men hallå, bild som piggar upp var det ju också” Kändes inte bra att hon skrev så.
De verkar prata i telefon och uppenbarligen skicka bilder till varandra, vet inte vad det är mellan dom men jag vill inte vara en i mängden.
Jag vet att vi aldrig setts och att vi inte har ihop det men om vi pratar i telefonen och vi smsarar varandra och även skriver puss till varandra så vill inte jag att han gör det till flera.
Jag är bara sån. Ska jag försöka glömma R och involvera mig i något nytt vill jag kunna känna tillit och att det ska vara en bra kille som kan ge mig mera glädje inte mera sorg.
Inte ett sms har jag fått idag. Bara ca 4 puffar på facebook, men gud vet hur många han puffar….och vad är egentligen en puff på facebook?
Det känns inte bra att han inte hör av sig och att andra tjejer skriver till honom och ganska tydligt talar om att de pratar i telefonen och skickar bilder till varandra.

Det var annorlunda med R.
Jag litade och kände mig trygg hos R från första stunden, jag tvivlade aldrig på honom och jag var aldrig orolig att han skulle vara med någon annan, jag litade på honom från dag 1. Även när han var ute på återfallet så litade jag på honom. Jag kände mig så trygg och jag kände en sådan tillit till honom, ingen har fått mig att känna så.
Jag litade på R från första sekund.

Nu känns det inte alls bra med M, jag vågar inte lita på honom, inte än iaf. Han hör inte av sig och andra tjejer skriver till honom, så va det inte med R.

Killen jag tröstade mig med i E-tuna, han som var så snygg och kysste så bra, han var uppenbarligen förlovad och hans tjej verkar så lycklig på facebook.

Mitt x i Turkiet har en ny tjej från Norge som han säger att han älskar, han kallar henne askim och massa andra fina ord, öppet på facebook så jag antar det är väldigt seriöst.

R hittar jag inte ett spår av på Internet sedan den 6 okt. Hans jävla flickvän skriver inget om honom heller.

Jag sitter på jobbet och känner mig så jävla bortglömd och ratad.

Inge bra alls…

Sinnesro


Kommentarer
Postat av: The master

Du är inte ensam, ibland går man på feta minor. Men meningen med livet är att skaka av sig dammet och gå vidare och ta lärdom av det man råkat ut för. Du verkar vara en fin människa, fortsätt att utforska livet.

2010-10-24 @ 10:20:37
URL: http://tropadigsjalv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tror inte att du är redo att börja träffa någon annan.. Om man läser dina inlägg... Försök fokusera på ditt liv istället och försök må bra... Mår du inte bra kommer ditt dejtande inte att sluta bra.. Menar absolut inget illa.. Men även jag har försökt att dejta ett antal efter mitt ex. Men det fungerar inte så därför ska jag nu fokusera på mig själv..



Jag pratar inte med mitt ex längre.. Och tro mig, det känns mycket lättare nu.

2010-11-03 @ 02:52:00
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0