Checklista

Innan jag stack till E tuna så gjorde jag denna lilla checklista.

För att överträffa dig kommer det bli svårt att hitta en ny, men detta bör min nästa killa ha och vara, för detta hade du och jag vill ha bättre än dig, inte sämre. Så här kommer en checklista för framtiden så jag inte får sämre än dig iaf.

Ingen missbrukare av nåt!

Nykter
Snäll
Trogen
Har mig som prio 1
Ha tid för mig
Anpassar sig efter mina arbetstider
Vilja träffas mycket
Bekräfta mig mycket
Hör av sig minst en gång per dag
Tycker om att pussas & kramas
Bra i sängen
Tycker om att hålla handen
Tycker om att prata och lyssna
Tycker om att gosa och mysa
Ha ett jobb.
Inte rasist
Inte ego moderat
Inte homofob
Vill ha barn
Ung stil
Inte katt allergiker
Tycka om djur
Inga egna barn
Ganska pedant iaf ingen skitgris
Feminist eller iaf åt det hållet, jämställd.
Inte bara vilja ha sex men älska sex.
Lyssna på all musik, inte bara hårdrock.
Komma ihåg vad jag säger.
Hålla det han lovar.
Vilja träffa mina vänner.
Förstå 12 stegs programmet.
Gärna snygg
Inte för stor k….utan lagom.
Juste klädstil och sko smak
Fina tänder
Se mig
Höra mig
Förstå mig
Överraska mig
Stolt över mig
Intresserad av mig och mitt
Inte vara rädd för att binda sig.
Uppvakta mig
Inte ge upp så lätt
Hjälpa till hemma, städa osv.
Inte ha problem med självständiga tjejer
Inte slåss
Vara händig.
Inte snobbig
Inte ytlig
Jordnära
Mjuk
Varm

Kommer säkert på mera, men detta är vad nästa man måste ha för att vara bättre än dig, för du hade allt detta förutom att du försvann från mig i ditt återfall och ….jag ni vet alla vad som hände.

Men viktigast är ju att jag faller och blir kär samt vågar älska igen.

Sinnesro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0