Bad odds.

De som säger att jag mår bra av att vara ensam klappar jag snart till!!
Är det någon som varit ensam så är det väl fan jag. Satt och räknade lite på mitt bittra singel liv.= Ca 68 månaders förhållande på 20 år!! (jag börjar räkna från första förhållandet)

1990 3 mån förhållande med M.B
1991 1 månad med M.S 2 veckor med A.G
1992-1994 32 månader med P.L
1995 ca 9 mån med Robban
1996 1 mån med Magnus. och 1 mån med Mats
1998 1mån med Pierre
2002 2 mån med C.S
2007 3 mån med M.B igen
2008-2009  1 år med C ( han bodde dock i Turkiet)
2010 3 mån och 6 mån väntan med R

Lite kort om varje.
M.B tog min oskuld och sen dumpade han mig och blev ihop med min bästa kompis.
M.S gjorde slut efter 1 månad då han inte kunde glömma sitt x
A.G blev bara tillsammans med mig för en vadslagning skull, han polare trodde inte han kunde få mig.
P.L och flyttade ihop först i hans lägenhet och sen i en gemensam, när vi bott ihop i den gemensamma lägenheten ca 6 månader var han otrogen med en tjej han träffade på krogen och sen gjorde han slut.
Robban: efter 9 månader kläcker han ur sig att han verkligen försökt att bli kär i mig men det går inte.
M.J gjorde slut ganska fort, efter ca 1 mån, han va bara inte kär. Jag blev nog aldrig heller så kär i honom, som tur var.
Mats bara försvann vet inte vad som hände.
Pierre blev jag tillsammans med på nätet, han bodde norrut han kom hem till mig i en vecka, levde på mig och stack sen hem och söp så han inte hade råd till tågbiljett till mig. Det rann då ut i sanden.
C.S Träffades på en fest, han hade två barn och inte tid att ses mycket, när han inte va med barnen va han full eller jobbade. Han ljög och sa att han skulle jobba på min födelsedag men stack till krogen och va otrogen med en finsk hårdrocks tjej, på min födelsedag! Sen dumpade han mig.
M.B efter mycket om och men ger jag detta gamla x en chans till, han bedrar mig på alla sätt man kan, stjäl pengar och sol och vårar mig samt har en sambo och en flickvän till samtidigt som han har mig. oklart hur många älskarinnor han hade också, men jag och hans dåvarande sambo misstänker minst 5 st.
C.M.B träffar jag på semester i Turkiet, vi är tillsammans nästan 1 år och jag åker ner till honom sammanlagt  5 veckor. (6 veckor om man räknar med veckan vi träffades) Han kan dock inte komma till Sverige då det är svårt för Turkar att få semestra i detta land. Han blir dock kär i en annan tjej och gör slut efter långt velande och jag väntades.
2010 träffar jag R och den storyn vet ni mer än väl.


Så tro mig, jag har varit ensam och knappast gått från famn till famn! Lite bad odds dock att jag ska hitta någon som älskar mig och är bättre än R…..

Ja jag vet att jag är en bitter fitta….

Sinnesro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0